StoryEditor

Slovenská sporiteľňa prináša unikátne samurajské vizuály

18.04.2025, 11:34
Autor:
lezlez

Najväčšia digitálna banka na Slovensku chce presvedčiť svojich klientov a klientky, aby viac využívali bezpečné nástroje na platenie na internete. 

Edukovať chce aj cez záujmy ľudí. Tentokrát vsadila na gamerov cez video hry Assassin‘s Creed Shadows. „V našej banke veríme, že ľudia sa môžu naučiť pracovať lepšie so svojimi peniazmi aj vďaka atraktívnej vizualite našich produktov. Aktuálne ich takto motivujeme  založiť si napríklad virtuálnu kartu. Je totiž bezpečnejšia pri online nakupovaní, môžu si ju zrušiť ihneď po nákupe a prípadní podvodníci sa tak nedostanú k ich peniazom. Okrem toho je ekologická, pretože nemá svoju plastovú podobu,“ konštatuje Marta Cesnaková, hovorkyňa banky.

image

Slovenská sporiteľňa predstavuje virtuálnu kartu pre gamerov.

image

Slovenská sporiteľňa predstavuje virtuálnu kartu pre gamerov.

Slovenská sporiteľňa vďaka spolupráci s Visa priniesla nové dizajny virtuálnych kariet. Klienti si môžu vybrať z dvoch vizuálov z video hry Assassin‘s Creed Shadows od Ubisoftu. „A teda, či už klienti preferujú disciplínu samuraja alebo obratnosť ninju, limitovaná edícia virtuálnych kariet im pomôže nielen štýlovo platiť, ale aj vyhrať skvelé ceny. Je čas ovládnuť svoj finančný osud rovnako majstrovsky ako hrdinovia Assassin‘s Creed Shadows ovládajú svoje zbrane,“ dodáva Cesnaková.

 

01 - Modified: 2024-12-04 07:29:28 - Feat.: - Title: Ak by sme neboli optimisti, nemáme v tejto krajine čo robiť 02 - Modified: 2024-10-01 08:41:30 - Feat.: - Title: Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov 03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby 04 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 05 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. máj 2025 19:00