Edukovať chce aj cez záujmy ľudí. Tentokrát vsadila na gamerov cez video hry Assassin‘s Creed Shadows. „V našej banke veríme, že ľudia sa môžu naučiť pracovať lepšie so svojimi peniazmi aj vďaka atraktívnej vizualite našich produktov. Aktuálne ich takto motivujeme založiť si napríklad virtuálnu kartu. Je totiž bezpečnejšia pri online nakupovaní, môžu si ju zrušiť ihneď po nákupe a prípadní podvodníci sa tak nedostanú k ich peniazom. Okrem toho je ekologická, pretože nemá svoju plastovú podobu,“ konštatuje Marta Cesnaková, hovorkyňa banky.
Slovenská sporiteľňa vďaka spolupráci s Visa priniesla nové dizajny virtuálnych kariet. Klienti si môžu vybrať z dvoch vizuálov z video hry Assassin‘s Creed Shadows od Ubisoftu. „A teda, či už klienti preferujú disciplínu samuraja alebo obratnosť ninju, limitovaná edícia virtuálnych kariet im pomôže nielen štýlovo platiť, ale aj vyhrať skvelé ceny. Je čas ovládnuť svoj finančný osud rovnako majstrovsky ako hrdinovia Assassin‘s Creed Shadows ovládajú svoje zbrane,“ dodáva Cesnaková.