Čo znamenala akvizícia pre GfK Slovakia pre fungovanie vašej spoločnosti?
Bývalá spoločnosť GfK Slovakia je teraz súčasťou nového väčšieho celku pod značkou YouGov. Spotrebiteľský panel a riešenia, ktoré poskytoval, sú dnes známe pod menom YouGov shopper intelligence. Aj keď sa názov a vzhľad zmenili, pozitívna skúsenosť našich klientov zostáva nezmenená – naďalej poskytujeme rovnako kvalitné dáta v kombinácii s vynikajúcimi službami.
Čoho všetkého sa to dotklo v rámci zaužívaných postupov a technológií? Ako to pocítili zamestnanci?
Prvý rok od akvizície bol zameraný na praktické aspekty spojenia dvoch organizácií. Na makroúrovni sme úzko spolupracovali na hĺbkovom hodnotení našich dvoch spoločností a zosúladili sme ich účel, poslanie a hodnoty. Toto všetko nám pomáha posunúť spoločnosť YouGov do jej ďalšej kapitoly. Na mikroúrovni sme pracovali na začlenení existujúceho tímu CPS (Consumer Panel Services – Spotrebiteľský panel) do globálnej siete YouGov.
Míľnikom bol pre nás uplynulý november, kedy došlo k samotnému rebrandingu a zmene názvu. Znamenalo to síce koniec zaužívaného mena, ale jeho odbornosť a skúsenosti pokračujú s rovnakým nasadením ako predtým, teraz ako súčasť YouGov. Celkovo sú naši zamestnanci spokojní a motivovaní byť súčasťou tohto projektu a zmeny. Z pohľadu dlhoročného a vysoko skúseného lokálneho tímu nedošlo k žiadnym negatívnym dopadom. Naopak, do budúcnosti rátame s investíciami v tejto oblasti.
Zostáva vám 85% na dočítanie.