StoryEditor

Ladislav Csengeri: Úlohou prieskumu je pochopiť zmeny trhu, prispôsobiť sa im a merať ich

18.04.2025, 10:00
  • Spoločnosť CPS GfK Slovakia v priebehu minulého roka prešla kompletným rebrandingom a zmenou názvu na YouGov.
  • Čo to znamená a aké benefity prináša zlúčenie spoločností, v rozhovore pre Stratégie priblížil riaditeľ YouGov v Česku a na Slovensku, Ladislav Csengeri.
  • Akvizícia a rebranding fungovali vďaka tomu, že sa obe spoločnosti tak dobre dopĺňajú.
  • YouGov je inovatívna spoločnosť a využíva tie najlepšie dostupné technológie, aby ukázala realitu sveta okolo nás.

Čo znamenala akvizícia pre GfK Slovakia pre fungovanie vašej spoločnosti? 

Bývalá spoločnosť GfK Slovakia je teraz súčasťou nového väčšieho celku pod značkou YouGov. Spotrebiteľský panel a riešenia, ktoré poskytoval, sú dnes známe pod menom YouGov shopper intelligence. Aj keď sa názov a vzhľad zmenili, pozitívna skúsenosť našich klientov zostáva nezmenená – naďalej poskytujeme rovnako kvalitné dáta v kombinácii s vynikajúcimi službami. 

Čoho všetkého sa to dotklo v rámci zaužívaných postupov a technológií? Ako to pocítili zamestnanci? 

Prvý rok od akvizície bol zameraný na praktické aspekty spojenia dvoch organizácií. Na makroúrovni sme úzko spolupracovali na hĺbkovom hodnotení našich dvoch spoločností a zosúladili sme ich účel, poslanie a hodnoty. Toto všetko nám pomáha posunúť spoločnosť YouGov do jej ďalšej kapitoly. Na mikroúrovni sme pracovali na začlenení existujúceho tímu CPS (Consumer Panel Services – Spotrebiteľský panel) do globálnej siete YouGov.

Míľnikom bol pre nás uplynulý november, kedy došlo k samotnému rebrandingu a zmene názvu. Znamenalo to síce koniec zaužívaného mena, ale jeho odbornosť a skúsenosti pokračujú s rovnakým nasadením ako predtým, teraz ako súčasť YouGov. Celkovo sú naši zamestnanci spokojní a motivovaní byť súčasťou tohto projektu a zmeny. Z pohľadu dlhoročného a vysoko skúseného lokálneho tímu nedošlo k žiadnym negatívnym dopadom. Naopak, do budúcnosti rátame s investíciami v tejto oblasti. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-04-03 11:10:06 - Feat.: 0 - Title: Marketingový riaditeľ Kauflandu: Všetci hovoria, že sú čerství, kvalitní a lacní. Ale tým sa nikdy neodlíšite 02 - Modified: 2025-04-10 14:12:16 - Feat.: 0 - Title: Nová generácia zamestnancov potrebuje hlbšie vzťahy 03 - Modified: 2025-03-14 09:26:44 - Feat.: 0 - Title: Najväčšou výzvou je udržať tempo s technologickým vývojom 04 - Modified: 2025-03-03 08:37:18 - Feat.: 0 - Title: Spájanie Datartu a NAY. Bol to mimoriadny projekt, k akému sa dostanete raz za život 05 - Modified: 2025-02-11 08:22:12 - Feat.: 0 - Title: Prinesie AI prieskumy bez respondentov? Syntetické dáta už dnes nahrádzajú ľudí
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. máj 2025 10:02