Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
16.10.2018, 22:15

Veľký úspech pre slovenskú reklamu. TRIAD získal na Euro Effie dva kovy

Obe ocenenia získala agentúra za prácu pre klienta 02.

Veľký úspech pre slovenskú reklamu. TRIAD získal na Euro Effie dva kovy
Zdroj: Triad

Tento rok  je pre agentúru Triad výnimočný. Minimálne čo sa týka jej úspechu na prestížnej európskej súťaži efektivity Euro Effie 2018. Podarilo sa jej získať dva cenné kovy. V kategórii Carpe Diem získala agentúra zlatú Effie a v kategórii  IT/Telco - striebornú Effie. Obidve ocenenia získal Triad za prácu, ktorú navrhol pre klienta O2 - 17. november - Deň zabudnutej slobody. Treba poznamenať, že O2 Slovensko a O2 Česká republika sa pre túto kampaň spojili a tak bolo možné rozšíriť pôvodnú kampaň o ďalšie inovácie, a aj prihlásiť prácu do európskej súťaže efektivity Euro Effie. Toto je v histórii slovenskej reklamy prvýkrát, čo slovenská agentúra získala na Euro Effie v jednom ročníku dve ocenenia naraz. 

Z víťazstva sa na obrázku teší zľava: Maru Mitlíková z Triadu, Markéta Plichtová z O2, Martin Woska z Triadu a Igor Tóth z O2.

Pozrite si prácu, s ktorou agentúra bodovala na Euro Effie 2018:

O kampani hovorí pre Stratégie chief creative & strategy director Martin Woska z  agentúry TRIAD"Prácu 17. november sme rozšírili aj na územie Čiech a spojili sme sa s českým O2. Vďaka tomu sme "obnovili"  Československo v digitálnom svete. K smske pri prechode hraníc, článku na Sóde a blokovaniu zahraničných portálov sme pridali "blokovanie" zahraničných interpretov a cestujúcich na trase Bratislava - Viedeň sme sa pýtali či majú povolenie na prekročenie hraníc."

"Zapojili sa aj známe osobnosti, Matej Tóth symbolicky prechádzal hranicu medzi Slovenskom a Rakúskom a taktiež sme priniesli situáciu 17. novembra do dnešného digitálneho sveta.V oboch krajinách sme spustili unikátny Facebook livestream z minulosti. Tri hodiny živého vysielania, autentických záberov zo 17. novembra z Prahy. Uverejňovali sme aj stories na Instagrame a do kampane sa zapojili aj Sajfa, blogery a držitelia ocenenia Biela vrana," dopĺňa Wosku Frederika Kovalčíková, brand & friend manager z TRIAD-u

Minulý rok na rovnakej súťaži premenila shortlist na bronz agentúra Zaraguza, ktorej ocenenie priniesol kamarát šušlavého psa. „pán Meflón“ od Kofoly.  ​Už v roku 2016 sa Zaraguze podarilo získať na Euro Effie kov, konkrétne zlato v kategórii „small budget“- za prácu „Ftefan“- šušlavého psa pre klienta Kofola Česko-Slovensko.

Bodovať na Euro Effie za Slovensko sa prvýkrát podarilo v roku 2012 ako prvej agentúre MUW: Digital (MUW Saatchi&Saatchi), ktorá získala v Bruseli bronz. Bolo to za prácu pre klienta ZUNO banka a jeho uvedenie na trh.

Euro Effie je najprestížnejšie ocenenie efektívnej marketingovej komunikácie v Európe, ktoré organizuje Európska asociácia komunikačných agentúr (EACA) v Bruseli. Od roku 1996 je to prvé celoeurópske ocenenie, ktoré sa posudzuje na základe preukázanej účinnosti na dvoch alebo viacerých trhoch. Dokopy bolo v tomto ročníku Euro Effie udelených 38 shortlistov

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.