StoryEditor

Nová generácia zamestnancov potrebuje hlbšie vzťahy

02.04.2025, 09:00
  • Employer branding je veľkou, no stále pomerne novou témou. Spoločnosti hľadajú nových angažovaných zamestnancov a oni túžia po hodnotách, s ktorými budú súznieť.
  • Diana Lokere a Lucia Haászová, zakladateľky firmy NEXHALO, hovoria o potrebe employee experience. Čo to znamená? 
  • „Robíme consulting rozšírený o upskilling. Snažíme sa o to, aby keď odchádzame, bola firma silnejšia a future ready,"  vysvetľuje Lucia.
  • „Nová generácia zamestnancov potrebuje hlbšie vzťahy. V priebehu dvoch až štyroch týždňov sa vedia rozhodnúť, či zostanú alebo odídu," hovorí Diana.

Aký príbeh stojí za spoločnosťou Nexhalo?

Lucia: Obidve sme pôvodom HR-istky a prvýkrát sme sa stretli pred viac ako desiatimi rokmi na personálnom oddelení jednej firmy, kde sme spolu pracovali. Okamžite sme si porozumeli a hovorili sme si, že raz by sme mohli svoje pracovné a ľudské synergie zúročiť aj v podnikaní. Naše cesty sa na čas pracovne rozišli. Vlani sme si však povedali, že asi je správny čas, aby sme vytvorili niečo vlastné.

Diana: Moju kariérnu cestu poznačila zvedavosť a vášeň spoznávať rôzne veci. Zvolila som cestu skúšať či skôr zažívať rôzne oblasti, segmenty a rôzne veľké spoločnosti. S Luciou máme vášeň robiť HR trošku rebelsky a s kreatívnym prístupom. Sme silne biznis orientované s fokusom na leadership. HR využívame ako nástroj na poznanie a úspešné posúvanie organizácie.

Lucia: V poslednom zamestnaní som pracovala na pozícii HR lídra a zároveň managing directora. Mojou hlavnou parketou boli people stratégie. Zistila som, že ak ste schopní správne viesť ľudí, tak dokážete viesť tímy k efektivite a výsledkom nezávisle od oblasti ich expertízy. Vždy som si hovorila, že by bolo dobré tieto skúsenosti a schopnosti škálovať a pomôcť organizáciám mať čo najväčší impact.

Ako vzniklo prepojenie s CREATIVE PRO GROUP, ktorú pozná marketingová brandža v prvom rade ako jednu z najväčších eventových agentúr na trhu?

Lucia: So Štefanom Kozáko...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-03-21 09:37:27 - Feat.: 0 - Title: Anketa Najzamestnávateľ potvrdzuje: HR nie je len na ozdobu 02 - Modified: 2025-04-04 06:40:23 - Feat.: 0 - Title: Víťazi Najzamestnávateľ 2024: Ocenenie posilňuje našu značku 03 - Modified: 2024-09-02 11:14:14 - Feat.: 0 - Title: Lidl odštartoval školský rok plateným voľnom pre rodičov prvákov 04 - Modified: 2025-03-21 12:52:34 - Feat.: 0 - Title: To, že ľudí vzdelávam a dávam im dobrý plat, je „must have“. Najzamestnávateľa definuje niečo iné
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2025 15:06