Agentúre Triad sa podarila výnimočná vec. Získala shortlist nielen na najprestížnejšej súťaži kreativity Cannes Lions, ale dva shortlisty si odnáša aj z európskej súťaže efektivity Euro Effie 2018.
Všetky shortlisty sú za prácu pre O2 - Deň zabudnutej slobody. A dobrou správou je, že všetky má agentúra šancu premeniť shortlisty na kovy.
V Cannes získal Triad shortlist v kategórii Media Lions, v podkategórii Mobile. Kategória oceňuje práce, ktoré výnimočným a kreatívny spôsobom využili alebo zmenili klasické médium.
Na súťaži efektivity Euro Effie bodovala práca v kategórii Carpe diem a v kategórii IT/Telco. Carpe diem oceňuje práce, ktoré vďaka insightu a kreativite prinesú značke tie najneočakávanejšie momenty. Najlepšie práce sa vyznačujú najlepšou myšlienkou v offline či online, ktorú rozšíria prostredníctvom PR, sociálnych médií či digitálneho zásahu. Uvidíme, či práca presvedčí porotcov.
V každom prípade je Triad treťou slovenskou agentúrou, ktorá dokázala bodovať na Euro Effie a prvou agentúrou na Slovensku, ktorá získala shortlist za rovnakú prácu na najprestížnejšej súťaži kreativity Cannes Lions a európskej súťaže efektivity Euro Effie 2018.
O čom je práca Deň zabudnutej slobody?
Práca Deň zabudnutej slobody nadviazala na úspešnú minuloročnú kampaň 17. november, ktorá ľuďom pripomenula, že sloboda nebola kedysi samozrejmosťou. V novej kampani myšlienka rezonuje ešte silnejšie. Prostredníctvom live streamu sme si opäť mohli pripomenúť, ako to vyzeralo na námestiach v roku 1989.
Už zajtra budeme poznať výsledky z Cannes. Výsledky z Euro Effie sa dozvieme v októbri.