Tento rok je pre agentúru Triad výnimočný. Minimálne čo sa týka jej úspechu na prestížnej európskej súťaži efektivity Euro Effie 2018. Podarilo sa jej získať dva cenné kovy. V kategórii Carpe Diem získala agentúra zlatú Effie a v kategórii IT/Telco - striebornú Effie. Obidve ocenenia získal Triad za prácu, ktorú navrhol pre klienta O2 - 17. november - Deň zabudnutej slobody. Treba poznamenať, že O2 Slovensko a O2 Česká republika sa pre túto kampaň spojili a tak bolo možné rozšíriť pôvodnú kampaň o ďalšie inovácie, a aj prihlásiť prácu do európskej súťaže efektivity Euro Effie. Toto je v histórii slovenskej reklamy prvýkrát, čo slovenská agentúra získala na Euro Effie v jednom ročníku dve ocenenia naraz.
Z víťazstva sa na obrázku teší zľava: Maru Mitlíková z Triadu, Markéta Plichtová z O2, Martin Woska z Triadu a Igor Tóth z O2.
Pozrite si prácu, s ktorou agentúra bodovala na Euro Effie 2018:
O kampani hovorí pre Stratégie chief creative & strategy director Martin Woska z agentúry TRIAD: "Prácu 17. november sme rozšírili aj na územie Čiech a spojili sme sa s českým O2. Vďaka tomu sme "obnovili" Československo v digitálnom svete. K smske pri prechode hraníc, článku na Sóde a blokovaniu zahraničných portálov sme pridali "blokovanie" zahraničných interpretov a cestujúcich na trase Bratislava - Viedeň sme sa pýtali či majú povolenie na prekročenie hraníc."
"Zapojili sa aj známe osobnosti, Matej Tóth symbolicky prechádzal hranicu medzi Slovenskom a Rakúskom a taktiež sme priniesli situáciu 17. novembra do dnešného digitálneho sveta.V oboch krajinách sme spustili unikátny Facebook livestream z minulosti. Tri hodiny živého vysielania, autentických záberov zo 17. novembra z Prahy. Uverejňovali sme aj stories na Instagrame a do kampane sa zapojili aj Sajfa, blogery a držitelia ocenenia Biela vrana," dopĺňa Wosku Frederika Kovalčíková, brand & friend manager z TRIAD-u.
Minulý rok na rovnakej súťaži premenila shortlist na bronz agentúra Zaraguza, ktorej ocenenie priniesol kamarát šušlavého psa. „pán Meflón“ od Kofoly. Už v roku 2016 sa Zaraguze podarilo získať na Euro Effie kov, konkrétne zlato v kategórii „small budget“- za prácu „Ftefan“- šušlavého psa pre klienta Kofola Česko-Slovensko.
Bodovať na Euro Effie za Slovensko sa prvýkrát podarilo v roku 2012 ako prvej agentúre MUW: Digital (MUW Saatchi&Saatchi), ktorá získala v Bruseli bronz. Bolo to za prácu pre klienta ZUNO banka a jeho uvedenie na trh.
Euro Effie je najprestížnejšie ocenenie efektívnej marketingovej komunikácie v Európe, ktoré organizuje Európska asociácia komunikačných agentúr (EACA) v Bruseli. Od roku 1996 je to prvé celoeurópske ocenenie, ktoré sa posudzuje na základe preukázanej účinnosti na dvoch alebo viacerých trhoch. Dokopy bolo v tomto ročníku Euro Effie udelených 38 shortlistov.