Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.04.2020, 12:45

365. bank vyzýva, aby pre ňu ľudia natočili reklamu

​Z najlepších výtvorov potom odborníci z kreatívnej agentúry Wiktor Leo Burnett poskladajú niekoľko strihov reklamného spotu.

365. bank vyzýva, aby pre ňu ľudia natočili reklamu
Zdroj: 365.bank

365. bank sa pridáva k zodpovedným firmám a tiež vyzýva, aby ľudia zostali doma. Navyše im vymyslela aktivitu, ktorou vyplnia čas doma kreatívne a efektívne.

„V 365 sme sa ocitli v situácii, keď sme potrebovali natočiť reklamu na svoj bankový účet. No doma zostali nielen ľudia pracujúci v službách, továrňach či v bankách, ale aj filmári, kameramani, rekvizitári a celý filmový priemysel. Preto sme sa rozhodli využiť prístup crowdvertisingu, zapojiť slovenské domácnosti, dať každému možnosť stráviť čas doma kreatívne a natočiť pre nás reklamu. Vychádzame z toho, že ak sa dá z obývačky založiť účet,musí sa tam dať natočiť aj naša reklama,“ uvádza Juraj Šnirc, head of marketing v 365.bank.

Banka dáva všetkým príležitosť, aby sa stali spolutvorcami a hlavnými aktérmi jej kampane, či už strihačmi, kameramanmi alebo rekvizitármi. Výzvy natočiť reklamné spoty sa môžu chopiť nielen odborníci z fachu, ale aj laická verejnosť. Najlepšie reklamy budú odmenené honorárom vo výške 365 eur.

Záujemcovia si môžu stiahnuť jeden z troch scenárov zo stránky www.365reklama.sk a nahrať na ňu svoje hotové výtvory. Fantázii sa pritom medze nekladú. Môžu napríklad zapojiť deti a vyrobiť si spoločne masky a rekvizity alebo natočiť animovanú reklamu s využitím hračiek a stavebnice. Obývačka sa tak môže zmeniť na pirátsku loď, džungľu s ľudožrútmi alebo na stredovek s rytiermi a trojhlavými drakmi.

Pre lepšiu viditeľnosť a zväčšenie kliknite na obrázok. 

Zdroj: 365.bank
Zdroj: 365.bank
Zdroj: 365.bank

Z najlepších výtvorov potom odborníci z kreatívnej agentúry Wiktor Leo Burnett poskladajú niekoľko strihov reklamného spotu, ktorý vznikol v slovenských domácnostiach počas karantény. Do obrazov v postprodukcii doplnia efekty, čím sa dotvorí celkový charakter jednotlivých postáv. O komplexný a autentický zážitok tak bude postarané na najvyššej úrovni.

Spoty budú nasadené v priebehu apríla a mája na televíznych obrazovkách a v online priestore.

Vizitka kampane:

Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík, Dominika Múdra
Art Director: Tomáš Galajda
Graphic Designer: Juraj Vačko
Copywriter Senior: Martin Motáček
Copywriter: Lucia Kekeňáková, Slavomír Baran
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production, Katarína Kintlerová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.