Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.01.2021, 11:12

Šéf agentúry roka 2020: Pokračujeme ďalej. Aj v rozvíjaní témy IT driven marketingu

V rozhovore sa dozviete aj to, v čom posunula agentúru pandémia.

  • či home-office zostane aj po skončení pandémie forma práce v agentúrach
  • čo WLB priniesla spolupráca so značkou Orange okrem biznisu a reputácie
  • ako zmenila pandémia komunikáciu a samotný marketing
  • čo ho prekvapilo z hľadiska biznisu
  • pred akou najväčšou výzvou stoja dnes agentúry
Šéf agentúry roka 2020: Pokračujeme ďalej. Aj v rozvíjaní témy IT driven marketingu
Zdroj: Lenka Imrichová

Minulý rok bol pre agentúru Wiktor Leo Burnett z reputačného hľadiska veľmi pozitívny. O tom, ako vývoj agentúry ovplyvnila pandémia a aj odchod klienta Orange, hovorí Peter Kontra, Managing Director Wiktor Leo Burnett, najefektívnejšej a najkreatívnejšej agentúry na minuloročnom Zlatom klinci, ako aj Agentúry roka 2020.

Aký rok má agentúra za sebou? Z hľadiska ocenení to vyzerá ako veľmi silný rok.
Áno, bol to jeden s najúspešnejších rokov v histórii agentúry, čo ma vzhľadom na všetky okolnosti, ktoré sa v spoločnosti, ale aj v reklamnom biznise udiali, veľmi teší. Som rád, že sa nám ako agentúre podarilo získať „tripple“ najvýznamnejších ocenení – stali sme sa najkreatívnejšou agentúrou na Zlatom klinci, najefektívnejšou agentúrou na Effie Awards Slovakia, až sme nakoniec získali ocenenie Agentúra roka. Celkovo naše ôsme v poradí. Takže áno, z reputačného hľadiska to bol jednoznačne v

Ako ste zažívali prvú vlnu pandémie?
Myslím, že všetci sme v marci 2020 aspoň na chvíľu prepadli utopickým predstavám, čo sa ide so svetom udiať. Doteraz si veľmi živo pamätám ten pocit, s ktorým 12. marca padlo rozhodnutie o okamžitom a kompletnom presune agentúry na home office. Keď som čakajúc na priebežné správy, kto už je presťahovaný domov a zapojený, ľuďom posielal e-mail so slovami podpory, dúfal som, že takéto odlúčenie predsa len dokáže byť pre nás aj v niečom prínosom. Našťastie, opäť sa potvrdilo,

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.