Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.12.2020, 17:50

Najefektívnejšími kampaňami sú Hrášková polievka, Sila skutočného Borca a Veselé ponožky Dedoles

Zo 16 shortlistov získalo kov 9 prác.

Najefektívnejšími kampaňami sú Hrášková polievka, Sila skutočného Borca a Veselé ponožky Dedoles
Zdroj: Stratégie

Národná súťaž efektivity marketingovej komunikácie Effie Awards Slovakia udelila ocenenia. Aj keď bol 22. ročník v zrýchlenom a online režime, do súťaže sa zapojilo 16 agentúr, ktoré prihlásili 26 prác.  Na shortlist 41 členná porota pod vedením Igora Tótha z O2 posunula 16 kampaní.

Najviac shortlistov (po tri) bolo tento rok udelených v kategóriách Dobročinný marketing a Ostatné. Najviac nominantov na víťaza, taktiež troch, mala agentúra Wiktor Leo Burnett. Jediný z komerčných zadávateľov, ktorý získal viac ako jeden shortlist bola Slovenská sporiteľňa.

​Najúspešnejšou agentúrou na Effie Awards 2020 je Wiktor Leo Burnett, ktorý nazbieral celkovo 760 bodov. Rovnako, po 500 bodov, získali agentúry Mannschaft a Somebody&Somebody. Celkovo boli udelené tri zlaté, tri strieborné a tri bronzové Effie.

V kategórii FMCG premenila shortlist na kov agentúra Mannschaft s prácou Sila skutočného Borca pre klienta Borovička Borec.

Zlaté ocenenie v kategórii Small Budgets si odnáša Hrášková polievka z dielne Wiktor Leo Burnett, pre klienta Lidl.

Zlatá soška putuje aj do Dedoles, kampaň Veselé ponožky, čo nemajú páru od agentúry Somebody&Somebody zaujali v kategórii Ostatné. 

Prehľad všetkých ocenených kampaní v súťaži Effie Awards Slovakia 2020:

Zdroj: Effie 2020

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.