Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
14.07.2021, 17:00

Pozrite sa, aká je pravda o podnikaní podľa Darwin and the Machines

Reklama je pre klienta Billdu.

Pozrite sa, aká je pravda o podnikaní podľa Darwin and the Machines
Zdroj: archív

Hybridná agentúra Darwin and the Machine predstavuje ďalšiu reklamu. Tentoraz ju pripravila pre medzinárodnú značku Billdu. Ide o prvú reklamnú kampaň, zameranú na podnikateľov a malých živnostníkov. Kampaň bude nasadená okrem Slovenska aj v ďalších krajinách a slovenskú kreativitu tak uvidia čoskoro aj diváci v Austrálii a Škandinávii.

Billdu patrí medzi svetovo úspešné nástroje na fakturáciu pre malých podnikateľov. V tomto roku služba s vyše 50 tisíc pozitívnymi hodnoteniami významne rozširuje svoje služby a vďaka nej podnikatelia získajú obojstranný live chat, objednávkový systém, online obchod aj webovú prezentáciu v jednom nástroji. “Darwin tak dostal unikátnu možnosť pripraviť medzinárodnú kampaň a pomôcť lokálnej firme ešte výraznejšie sa presadiť vo svete. Práve preto naša agentúra vznikla, aby sme pomáhali slovenským firmám byť svetovými a preto nás nesmierne teší, že si nás Billdu vybrala na priame zadanie,” hovorí Martin Blaško, CEO slovenskej pobočky Darwin and the Machines.

V prvej fáze prešla značka Billdu komplexným refreshom pre digital first zákazníkov. Výsledkom je nová identita z dielne branding štúdia GoBigname, ktorá prepája aplikáciu, web aj komunikáciu kódmi značky, ktoré sú unikátne a odčítateľné na všetkých obrazovkách. Nové logo, ikonu, farebné kombinácie, škálovateľný pattern vychádzajúci z fragmentov typografie loga Billdu dopĺňa nový maskot odkazujúci na pracovitosť a podnikavosť cieľovej skupiny, ktorého autorom je Rudolf Letko, partner GoBigname.


Zdroj: Billdu

​Po zadefinovaní brand kódov pre konzistentnú komunikáciu prišiel rad na kampaň.

“Billdu chce byť priateľskou a modernou značkou uľahčujúcou podnikanie, ktorá  pomáha podnikateľom rásť bez zbytočných formalít. Práve ľahkosť a jednoduchosť sme chceli preniesť aj do komunikácie a tak sme zvolili formu parodovanie klišé podnikateľských reklám, kde sa v slow motion záberoch hovorí o tradícií, snoch a odhodlaní. Kampaň vtipným spôsobom poukazuje na realitu podnikania - podnikatelia nemajú čas na to, čo milujú lebo musia riešiť podnikanie. A práve v tom im chce Billdu pomôcť a zachrániť ich. Univerzálny insight a idea tak majú šancu fungovať na desiatkach svetových trhov a vďaka režisérovi Rolandovi Wraníkovi sme získali aj svetovú exekúciu,” hovorí Michal Pastier, kreatívny riaditeľ Darwin and the Machines.


Vizitka kampane:
Klient:
Billdu Ltd.
Agentúra: Darwin and the Machines
Creative Director: Michal Pastier
Strategy Director: Juraj Pobjecký
Project Management: Martin Blaško
Produkcia: Protos production
Réžia: Roland Wranik
Hudba: FatMusic

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.