„Toto partnerstvo má váhu, pretože nejde len o „pivo na festivale“. Je to návrat, ktorý niečo znamená. Ukazuje, že aj silná značka môže zostať autentická, keď to myslí úprimne. Keďže sa tento rok vraciame späť k našim základom, toto partnerstvo je prirodzeným a zmysluplným návratom,“ vyjadrila sa marketingová riaditeľka HEINEKEN Slovensko Wendy Van Sante. „Zlatý Bažant sa vracia ako partner, ktorý chápe, že Pohoda nie je obyčajný festival – je to komunita, atmosféra a kultúrny postoj. Sme radi, že môžeme aktívne prispieť k spájaniu ľudí.“
Pohoda a Zlatý Bažant: Príbeh, ktorý pokračuje
Značka Zlatý Bažant bola súčasťou festivalu Pohoda prakticky od jeho úplných začiatkov v roku 1997. Spoluprácu ukončili po vzájomnej dohode v roku 2015. Teraz sa vracia späť. „Zlatý Bažant a Pohoda sú dve značky, ktoré spája to podstatné: úcta k ľuďom, k domácej kultúre a k tomu, čo je autentické a naše. Obe značky sú silne späté so Slovenskom,“ zdôraznila Senior brand manažérka značky Zlatý Bažant Radoslava Anguš.
„Sme radi, že sa Pohoda a Zlatý Bažant opäť spájajú. Zlatý Bažant stál už pri prvom ročníku festivalu, neskôr sme spolupracovali 14 rokov, počas ktorých festival narástol do súčasnej podoby. Vážime si podporu, ktorú Zlatý Bažant dáva kultúre na Slovensku, je to obdivuhodné a mimoriadne dôležité. Zároveň máme radosť, že môžeme na Pohode pokračovať v prezentácii kvalitných slovenských pív. Tešíme sa na spoločnú budúcnosť,” zdôraznil riaditeľ festivalu Pohoda Michal Kaščák.
Čo prinesie partnerstvo návštevníkom Pohody 2025?
Jedným z výrazných momentov obnoveného partnerstva je návrat názvu hlavného pódia - Zlatý Bažant Stage. Od tohto roka sa pôvodné pomenovanie opäť stáva súčasťou festivalovej mapy. Práve na Zlatý Bažant Stage vystúpia aj tento ročník hlavní headlineri Pohody 2025. „Je to návrat, ktorý nevyvoláva nostalgiu, ale prirodzene nadväzuje na to, čo tu vždy bolo – silné momenty, spoločné zážitky a hudbu, ktorá spája,“ poznamenal Michal Kaščák.
Čapovanie do skla bude veľmi silný bonus
„Zlatý Bažant je silná značka. Má veľkú históriu aj súčasnosť. Spoliehame sa u nich na absolútne profesionálny servis a kvalitnú ponuku. To sú základné veci, ktoré sú dôležité pre návštevníkov. Pre nás ako Pohodu je Zlatý Bažant silným partnerom, čo sa týka podpory festivalu. Vďaka tomu, že získavame silné značky a silné partnerstvá, môže festival rásť, môže si dovoliť prinášať zaujímavé umenie a zlepšovať servis pre návštevníkov," zdôraznil Michal Kaščák. Od sily a angažovanosti partnerstiev podľa neho závisí to, ako bude v budúcnosť festival vyzerať. „Pre mňa je veľmi dôležité aj to, že sa spájame so silnou domácou značkou. Je dobré, keď sa navzájom podporujú ľudia, ktorí na Slovensku žijú. V súčasnosti je dôležité aj to, aby komerčná sféra začala v čo najväčšej miere podporovať umenie."
Návštevníkov Pohody čakajú aj nové zážitky
Kaščák potvrdil, že alfou a omegou pre festival je kvalitný servis. Tak to je v prípade Zlatého Bažanta ale aj predchádzajúcich pivných značiek, ktoré boli súčasťou Pohody. „Máme istotu nadštandardne kvalitného servisu. Chceme zachovať to, že na Pohode budú mať ľudia možnosť výberu z viacerých značiek. V ponuke bude široké portfólio Zlatého Bažanta ale aj domáce či zahraničné craftové pivá. Vytvoríme širokú ponuku a na svoje si prídu nároční konzumenti aj tí, ktorí pijú pivo ako bežný letný nápoj."
Novinkou aktuálneho ročníka bude čapovanie piva z tanku aj čapovanie do skla. „Bude to prvýkrát v histórii. Budeme musieť zabrániť tomu, aby sa sklo dostalo medzi ľudí, zóna bude ohraničená, ale ľudia dostanu určite veľmi silný bonus."