CEO
ui42
V najbližších mesiacoch môžeme očakávať zvýšenú neistotu na trhu, ktorú spôsobujú inflácia, geopolitické napätie či zmeny v legislatíve a huncútstva lokálnych politikov. Firmy preto zrejme pristúpia k opatrnejšiemu plánovaniu rozpočtov, čo sa môže odzrkadliť na dopyte po marketingových službách. Napriek tomu sa ukazuje, že práve v časoch neistoty dokážu efektívne digitálne kampane udržať vzťahy so zákazníkmi a odlíšiť sa od konkurencie. Z našich skúseností vieme, že aj náročnejšie obdobia prinášajú nové príležitosti pre tých, ktorí sa im dokážu prispôsobiť.
Ivana Hornická PacoňováCreative Director
Kreatívna Dvojica
Vzhľadom na aktuálnu situáciu na Slovensku sa dá predpokladať, že agentúram opäť stúpnu náklady a klienti budú mať zas o čosi nižšie rozpočty. Opäť budeme stáť pred výzvou, ako tento nepomer ustáť, obhájiť si cenové ponuky vrátane hodinových sadzieb a dodávať aj naďalej kampane s kvalitnou exekúciou. Pretože práve tá je často kameňom úrazu pri nižších rozpočtoch.
Zostáva vám 79% na dočítanie.

