Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
23.09.2021, 15:10

Na dobré veci sa oplatí počkať: Heineken sa pri uvedení novej bondovky spojil s Danielom Craigom

V poradí už 25. bondovka Nie je čas zomrieť bude mať premiéru v kinách 30. septembra.

Na dobré veci sa oplatí počkať: Heineken sa pri uvedení novej bondovky spojil s Danielom Craigom
Zdroj: Heineken

Pivná značka Heineken predstavila najnovšiu kampaň „Oplatí sa počkať“, ktorá vznikla v spolupráci s hercom Danielom Craigom. Nová kampaň je oslavou najnovšej bondovky „Nie je čas zomrieť“, ktorá bude uvedená v kinách od 30. septembra a distribuuje ju spoločnosť Universal Pictures International.

Predstaviteľ Jamesa Bonda, 51-ročný Daniel Craig, sa v tejto úlohe predstaví posledný raz, pričom agenta s povolením zabíjať stvárnil celkovo päťkrát. Titulnú skladbu naspievala americká popová speváčka Billie Eilish. Premiéra novej bondovky bola naplánovaná na apríl minulého roka, pre pandémiu nového koronavírusu bola viackrát preložená. Slovenskú premiéru podporia sprievodné aktivity a súťaže o vecné ceny vo vybraných HORECA prevádzkach.

Reklama zobrazuje, ako Daniel Craig trpezlivo čaká na prvý dúšok ľadovo vychladeného piva Heineken, čo symbolizuje fanúšikov, ktorí netrpezlivo čakali na uvedenie ďalšej časti zo série do kín a ukazuje, že najlepšie veci prichádzajú k tým, ktorí dokážu počkať. 

„Heineken je partnerom filmov o Jamesovi Bondovi od roku 1997. Preto sa, rovnako ako všetci fanúšikovia Bonda, nemôžeme dočkať, kedy film „Nie je čas zomrieť“ dorazí do kín. Veríme, že na niektoré veci sa naozaj oplatí počkať. A teraz to môžeme dokázať. Či je to ľadovo vychladený Heineken alebo akčný trhák – najlepšie veci skutočne prichádzajú k tým, ktorí dokážu počkať,“ uviedol Bram Westenbrink, globálny riaditeľ značky Heineken.

Aby značka Heineken otestovala pravdivosť tohto výroku, uskutočnila sociálny experiment s cieľom dokázať, že na dobré veci sa naozaj oplatí počkať. V experimente dostalo 115 ľudí vychladené pivo Heineken v intervaloch od 0 do 30 minút, pričom sa ukázalo, že ľudia, ktorí čakali 20 minút, prejavili najvyššiu mieru spokojnosti.

„Závery tejto štúdie ukazujú, že čakanie nemusí byť zlá vec. V skutočnosti ľudia pociťujú väčšiu radosť, ak musia prekonať nejakú prekážku, napríklad 20-minútové čakanie na osviežujúci „dokonalý pohár“ piva,“ povedala Daria A. Bakina, sociálna psychologička a výskumná riaditeľka v spoločnosti Edelman Data & Intelligence.

Reklamný spot pochádza od reklamnej agentúry Publicis. Produkčne výrobu televízneho spotu zastrešila agentúra Smuggler v réžii Sama Golda.

O filme „Nie je čas zomrieť“

Vo filme „Nie je čas zomrieť“ Bond odišiel z aktívnej služby a užíva si pokojný život na Jamajke. Pokoj však netrvá dlho, pretože sa objaví jeho starý priateľ Felix Leiter zo CIA a požiada ho o pomoc. Misia na záchranu uneseného vedca sa ukáže byť oveľa nebezpečnejšia, než sa očakávalo, a vedie Bonda na stopu tajomného darebáka vyzbrojeného novou nebezpečnou novou technológiou.

Nová bondovka sa nakrúcala v Taliansku, Nórsku, Veľkej Británii a na Jamajke. Daniel Craig sa v úlohe Jamesa Bonda predstaví posledný raz. Jeho úhlavného nepriateľa stvárni Američan Rami Malek, držiteľ Oscara za rolu Freddieho Mercuryho v snímke Bohemian Rhapsody. Dalšie postavy si zahrajú Christoph Waltz, Lashana Lynch či Ana de Armas. Do svojich predchádzajúcich úloh sa vrátia Ralph Fiennes, Léa Seydoux, Naomie Harris, Rory Kinnear a Jeffrey Wright.

Všetky bondovky doteraz zarobili na tržbách v kinách sedem miliárd dolárov. Najúspešnejším filmom bol Skyfall z roku 2012 s tržbami 1,1 miliardy dolárov, nasleduje Spectre s 880 miliónmi dolárov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.