Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.08.2018, 00:00

Joj chce viac reklamy pre starších

V súčasnom období je dôležitou komerčnou cieľovou skupinou rozpätie 12 – 54 rokov. Televízia JOJ ju chce rozšíriť.

Joj chce viac reklamy pre starších
Zdroj: TV JOJ

Podľa šéfa JOJ Group Marcela Gregu toto cielenie dnes nezohľadňuje celé spektrum spotrebiteľov. Súčasné nastavenie podľa neho zabúda na čoraz väčšiu časť produktívnej populácie. Aj preto prichádza s novým návrhom. Aktuálne nastavenie cieľovky vyraďuje z obchodnej skupiny významnú časť obyvateľstva, ktorú zadávatelia nemajú možnosť oslovovať.

Aj preto prichádza s návrhom, aby sa náš televízny trh prispôsobil aktuálnym demografickým pomerom na Slovensku a v krátkom časovom horizonte sa komerčné cielenie rozšírilo od veku 12 do 65 rokov, ak nie do veku 69 rokov. Marcel Grega hovorí o tom, že televízia chce vytvárať komerčne atraktívny priestor, relevantný pre obchodných partnerov. „Zároveň je naším dlhodobým cieľom myslieť pri tvorbe programu na celé rodiny a najširšiu škálu aktívneho publika, čo však súčasné obchodné nastavenie nepodporuje,“ aj to je dôvod na zmenu komerčnej cieľovej skupiny. Názor Gregu podporuje aj obchodný riaditeľ JOJ Group Martin He

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.