Podľa šéfa JOJ Group Marcela Gregu toto cielenie dnes nezohľadňuje celé spektrum spotrebiteľov. Súčasné nastavenie podľa neho zabúda na čoraz väčšiu časť produktívnej populácie. Aj preto prichádza s novým návrhom. Aktuálne nastavenie cieľovky vyraďuje z obchodnej skupiny významnú časť obyvateľstva, ktorú zadávatelia nemajú možnosť oslovovať.
Aj preto prichádza s návrhom, aby sa náš televízny trh prispôsobil aktuálnym demografickým pomerom na Slovensku a v krátkom časovom horizonte sa komerčné cielenie rozšírilo od veku 12 do 65 rokov, ak nie do veku 69 rokov. Marcel Grega hovorí o tom, že televízia chce vytvárať komerčne atraktívny priestor, relevantný pre obchodných partnerov. „Zároveň je naším dlhodobým cieľom myslieť pri tvorbe programu na celé rodiny a najširšiu škálu aktívneho publika, čo však súčasné obchodné nastavenie nepodporuje,“ aj to je dôvod na zmenu komerčnej cieľovej skupiny. Názor Gregu podporuje aj obchodný riaditeľ JOJ Group Martin Heržo: „Diskusiu ohľadne zmeny cieľovej skupiny sa snažíme z našej str...
Zostáva vám 85% na dočítanie.