Rádio Expres / ilustračné foto
StoryEditor

Rádio Expres spúšťa ako prvé rádio programatický nákup digital audia

06.11.2018, 18:22
Autor:
TSTS
Audio reklama je určená pre online poslucháčov rádia alebo podcastov.

Rádio Expres v spolupráci s agentúrou GroupM spúšťa na Slovensku ako prvé rádio programatický nákup digital audia.

Digital audio je audio reklama, ktorá je odvysielaná poslucháčom, ktorí počúvajú rádio alebo podcasty online, prípadne si ich stiahnu do počítača alebo telefónu. Momentálne prebiehajú v spolupráci s agentúrou GroupM testovacie kampane.

Rádio Expres plánuje túto službu sprístupniť aj ostatným agentúram do konca roka 2018.

Presný zásah bez adblocku

„Výhodou digital audia je, že sa dá presne zacieliť na zákazníka a klient má po skončení kampane merateľné výsledky. Marketéri tak budú mať ďalšiu možnosť, ako osloviť zákazníkov, ktorí sú stále viac online. Zároveň vidíme, že programatický nákup narastá obrovským tempom, preto v tejto oblasti vidíme veľký potenciál,“ uvádza Lenka Čamborová, obchodná riaditeľka Rádia Expres.

Digital audio má výhodu aj v tom, že zasiahne užívateľa tam, kde display reklama k zásahu potrebuje obrazovku. Možnosťou cielenia na užívateľa môže klient personalizovať spot, ktorým chce poslucháča osloviť a zvýšiť tak jeho účinok.

Táto forma reklamy nie je adblockom blokovaná, čo je ďalšia veľká výhoda, keďže s adblockmi bojujú mnohé média a inzerenti.

Nákup tohto reklamného formátu Rádio Expres plánuje poskytnúť nielen programaticky, ale aj priamo pre všetkých, ktorí budú mať záujem o nový spomínaný formát.

Rádio Expres je podľa prieskumu MML najpočúvanejšie rádio, zároveň má podľa AIMmonitoru najviac reálnych užívateľov na svojom streame v porovnaní s ostatnými komerčnými rádiami. Najpočúvanejšie je aj cez aplikáciu Radia.sk.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 03:03