Rádio Expres v spolupráci s agentúrou GroupM spúšťa na Slovensku ako prvé rádio programatický nákup digital audia.
Presný zásah bez adblocku
„Výhodou digital audia je, že sa dá presne zacieliť na zákazníka a klient má po skončení kampane merateľné výsledky. Marketéri tak budú mať ďalšiu možnosť, ako osloviť zákazníkov, ktorí sú stále viac online. Zároveň vidíme, že programatický nákup narastá obrovským tempom, preto v tejto oblasti vidíme veľký potenciál,“ uvádza Lenka Čamborová, obchodná riaditeľka Rádia Expres.
Digital audio má výhodu aj v tom, že zasiahne užívateľa tam, kde display reklama k zásahu potrebuje obrazovku. Možnosťou cielenia na užívateľa môže klient personalizovať spot, ktorým chce poslucháča osloviť a zvýšiť tak jeho účinok.
Táto forma reklamy nie je adblockom blokovaná, čo je ďalšia veľká výhoda, keďže s adblockmi bojujú mnohé média a inzerenti.
Nákup tohto reklamného formátu Rádio Expres plánuje poskytnúť nielen programaticky, ale aj priamo pre všetkých, ktorí budú mať záujem o nový spomínaný formát.
Rádio Expres je podľa prieskumu MML najpočúvanejšie rádio, zároveň má podľa AIMmonitoru najviac reálnych užívateľov na svojom streame v porovnaní s ostatnými komerčnými rádiami. Najpočúvanejšie je aj cez aplikáciu Radia.sk.