Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.11.2019, 13:25

Oteckovia dokážu byť stále najsledovanejším nespravodajským programom dňa

Tragické udalosti pritiahli viac divákov k spravodajským reláciám.

Oteckovia dokážu byť stále najsledovanejším nespravodajským programom dňa
Zdroj: TV Markíza

V stredu, 13. novembra 2019, Slovenskom otriasla katastrofálna dopravná nehoda pri Nitre, zrážku autobusu s nákladným autom neprežilo 12 ľudí a ďalších 20 sa zranilo. Tragická udalosť silno rezonovala aj v médiách a výrazne ovplyvnila sledovanosť spravodajských relácií.

Hlavná spravodajská relácia Markízy Televízne noviny sa v stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli v rámci aktuálnej jesennej televíznej sezóny doposiaľ najvyšší rating 10,9 percenta a nadpriemerný trhový podiel 32,6 percenta. Sledovalo ich 657-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najvyšší počet od začiatku tohto roka. Rekord držia Noviny TV Joj z 10. novembra, ktoré mali 685-tisíc divákov.

Výrazne zvýšený divácky záujem zaznamenali tiež Prvé Televízne noviny o 17:00, v cieľovej skupine 12-54 dosiahli rekordný tohtoročný rating 8 percent a druhý najvyšší trhový podiel 36,6 percenta. Pozrelo si ich 560-tisíc divákov, čo je rekord od začiatku tohto roka.

Oteckovia nestrácajú divákov

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal v stredu 13. novembra podvečerný rodinný seriál Oteckovia, ktorý na obrazovke Markízy nemá ani v druhom roku núdzu o divákov. Včerajšiu epizódu si pozrelo 483-tisíc divákov, čo je druhý najlepší výsledok od septembra 2019. Doposiaľ najúspešnejšou bola úvodná epizóda z 1. januára 2018, ktorá pritiahla k obrazovkám až 637-tisíc divákov. Na začiatku tohto roka si úvodnú časť novej sezóny pozrelo 566-tisíc divákov.

V cieľovej skupine 12-54 si včerajší Oteckovia pripísali trhový podiel 34,8 percenta, konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahla podiel 10,3 percenta.

Z večerných programov v čase vysielania jednotkou na trhu reality šou Extrémne premeny Slovensko, ktoré si pozrelo 428-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 to znamenalo v tejto sezóne druhý najvyšší rating 8,8 percenta a tretí najlepší trhový podiel 27 percenta. Nasledujúca Farma dosiahla rovnako 27 percentný trhový podiel.

TV Joj si pripísala so seriálom Delukse trhový podiel 19,4 percenta a nasledujúca talkšou Čau, Lujza! 11 percenta, Jednotka RTVS odvysielala film Prvotný strach s dosiahnutým podielom na trhu 6,9 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.