TV Markíza
StoryEditor

Utajený šéf odštartoval ako najsledovanejší jesenný program Markízy

13.11.2019, 11:15
Autor:
redred
V čase vysielania zároveň výrazne porazil konkurenčné programy.

Televízia Markíza uviedla v utorok 12. novembra premiéru reality šou Utajený šéf. Prvá epizóda lokálnej adaptácie formátu Undercover Boss sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom Markízy od štartu jesennej televíznej sezóny. Televízia má pripravené ešte tri epizódy, ktoré uvedie do Vianoc.

Utajený šéf predstavuje vysokopostavených manažérov, ktorí týždeň pracujú v prestrojení na najnižších pozíciách vo svojich spoločnostiach. Prvým "utajeným šéfom" bol Branislav Cvik – spolumajiteľ banskobystrického pivovaru Urpiner, ktorý nastúpil do niekoľkých prevádzok firmy ako brigádnik Tomáš Chrenák.

Na to, ako si spolumajiteľ pivovaru počínal v koži radového zamestnanca, bolo zvedavých až 676-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahol Utajený šéf v rámci jesennej programovej ponuky televízie Markíza absolútne rekordnú sledovanosť 13,4 percenta a vysoko nadpriemerný trhový podiel 35,6 percenta.

V čase vysielania zároveň výrazne porazil konkurenčné programy, finále kriminálneho seriálu Za sklom zaznamenalo na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18,9 percenta a dramatický seriál Mediciovci: Vznešený rod na Jednotke RTVS trhový podiel 2,9 percenta.

Utajený šéf navyše už s prvou epizódou z hľadiska sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách prekonal všetky doterajšie vydania ťažiskového projektu konkurencie Česko Slovensko má talent v rámci tejto jesene.

​Druhé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti obsadil v cieľovej skupine 12-54 podvečerný seriál Oteckovia, ktorý pokoril sezónny rekord s ratingom 10,8 percenta a dorovnal druhý najvyšší jesenný trhový podiel 37,5 pecenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 10,3 percenta. Včerajšia epizóda Oteckov k obrazovkám pritiahla 536-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež doposiaľ najlepší výsledok od septembra 2019.

Vysokú sledovanosť mali aj večerné spravodajské relácie Markízy Počasie, Televízne noviny a Športové noviny, ktoré uzavreli päticu najsledovanejších utorkových programov. 

01 - Modified: 2019-12-04 14:00:01 - Feat.: 0 - Title: Za sklom skončilo. Vyvrcholenie kriminálky malo najviac divákov z celej série 02 - Modified: 2019-11-12 21:10:38 - Feat.: 0 - Title: Inkognito s prezidentkou Zuzanou Čaputovou sledovalo milión divákov 03 - Modified: 2019-11-11 11:22:18 - Feat.: 0 - Title: Víťazom Tvojej tváre je Dávid Hartl. Finále sledovalo pol milióna divákov 04 - Modified: 2019-11-11 14:38:49 - Feat.: 0 - Title: Česko Slovensko má talent opäť lídrom víkendu. Porazilo aj finále Tvojej tváre 05 - Modified: 2019-11-06 11:47:52 - Feat.: 0 - Title: Sestričky sa rozlúčili s rekordom. Markíza potvrdila ich pokračovanie
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. marec 2023 23:32