Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.09.2020, 13:50

Pán profesor boduje u mladších divákov, Inkognito víťazom v širšej cieľovej skupine

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stala relácia Počasie.

Pán profesor boduje u mladších divákov, Inkognito víťazom v širšej cieľovej skupine
Zdroj: TV Markíza, TV Joj; koláž Stratégie

Komediálny seriál Pán profesor na obrazovkách televízie Markíza sa dostáva na svoje výkony z jarnej sezóny, keď ho po troch odvysielaných častiach nútene prerušila pandémia koronavírusu. Seriál sa vrátil na obrazovky na začiatku septembra, kedy Markíza začala seriál vysielať opäť od začiatku.

Štvrtá premiérová epizóda sa v pondelok 21. septembra stala v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Nová časť s názvom Fakjú dosiahla doposiaľ druhý najvyšší rating 8,4 percenta a rovnako aj trhový podiel 24,7 percenta. Najvyššiu sledovanosť si doposiaľ pripísala posledná, tretia epizóda, ktorú Markíza odvysielala pred stiahnutím z obrazoviek. Zaznamenala až 11,9 percentnú sledovanosť a trhový podiel 26,8 percenta.

V tejto cieľovej skupine konkurenčné Inkognito na TV Joj zaostalo s podielom na trhu 15,4 percenta. V širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov si však pripísalo Inkognito opäť prvenstvo. Pri obrazovkách TV Joj bolo 424-tisíc divákov, Pána profesora si na Markíze pozrelo 357-tisíc divákov. 

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie televízie Markíza. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 8,5 percenta a trhový podiel 26 percent, pozrelo si ju 543-tisíc divákov starších ako 12 rokov. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.