Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.03.2021, 12:20

Víťazný návrat Hornej Dolnej. Pozrelo si ju najviac divákov od marca 2018

Horná Dolná sa vo štvrtok 4. marca vrátila už vo svojej dvanástej sérii.

Víťazný návrat Hornej Dolnej. Pozrelo si ju najviac divákov od marca 2018
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza odštartovala marec s premiérami nových relácií. V pondelok dostala na obrazovke priestor nová séria úspešného jesenného seriál Pán profesor, ktorý doplnili Susedia, v utorok sa vrátili v obnovenej premiére Červené pásky a vo štvrtok doplnila seriálové novinky nová sezóna Hornej Dolnej. novinky doplní v piatok šou Svadba na prvý pohľad a v nedeľu odštartuje už šiesta séria šou Tvoja tvár znie povedome,

Horná Dolná sa vo štvrtok 4. marca vrátila na Markízu už vo svojej dvanástej sérii. Úvodná epizóda s názvom Klebety sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si pripísala vysokú sledovanosť 10,6 percenta, ktorá je najvyššia od 1. marca 2018, ako aj nadpriemerný trhový podiel 26,7 percenta. Konkurenčný seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu necelých 12 percent a relácia Zlate časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,3 percenta.

Pri obrazovkách Markízy bolo celkovo 443-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet od 1. marca 2018.

Na porovnanie, priemerná sledovanosť poslednej série na jeseň 2020 bola 8,2 percenta, maximom bolo 9,9 percenta v cieľovej skupine 12-54. Priemerný podiel na trhu bol 23,1 percenta. Každú z trinástich epizód si v priemere pozrelo 363-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, maximom bolo 435-tisíc divákov.

Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze sledovalo 656-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 633-tisíc divákov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľovali Oteckovia, ktorých si pozrelo 402-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.