Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
04.05.2021, 08:00

Celosvetovo prvé cross-mediálne meranie prinesie jednotnú menu naprieč trhom a platformami

Nový integrovaný systém kombinuje sledovanosť televízie, počúvanosť rádií, návštevnosť webu a čítanosť tlače.

Celosvetovo prvé cross-mediálne meranie prinesie jednotnú menu naprieč trhom a platformami
Zdroj: Shutterstock

Spoločnosti Kantar a Ipsos v Holandsku zvíťazili v tendri na vybudovanie celosvetovo prvého cross-mediálneho merania. Kombinácia sledovanosti televízie, počúvanosti rádií, návštevnosti webu a čítanosti tlače prostredníctvom jedného integrovaného systému poskytuje nový míľnik v pohľade na publikum a spotrebu médií. Na trh sa začne uvádzať v tomto roku.

Všetky médiá a platformy v jednom nástroji

Jednotný systém poskytujúci údaje o celkovom publiku naprieč médiami a platformami predstavila začiatkom apríla spoločnosť Nationaal Media Onderzoek (NMO), ktorá zastupuje holandský mediálny priemysel. NMO uvádza, že nové riešenie predstavuje najväčšiu skokovú zmenu v pohľade na publikum orientované štatistiky.

Kombinácia sledovania, pozerania, počúvania a čítania prostredníctvom jedného integrovaného systému umožní inzerentom lepšie porozumieť svojim zákazníkom, identifikovať trendy, aké médiá a v akej miere ovplyvňujú rozhodnutia spotrebiteľov o nákupe a efektívnejšie tak zacieliť svoju marketingovú komunikáciu.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 76% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.