Nový nástroj Influencer AdEx umožňuje merať aktivity influencerov na sociálnych sieťach.
Komunikujete svoju značku a produkty na sociálnych sieťach? Alebo o tom uvažujete? Kantar prináša nový nástroj Influencer AdEx na meranie aktivity influencerov na sociálnych sieťach. Služba prináša unikátne informácie o spoluprácach značiek na Instagrame, analytiku postov a stories cez hashtagy, mentions, spomenuté lokality a swipe up linky.
Agentúry a firmy tak môžu sledovať, ako je komunikovaná konkrétna značka, a tiež porovnávať vlastnú značku s konkurenciou. Novinka tiež analyzuje investície a marketingové stratégie. Umožňuje tak médiám, značkám a agentúram efektívnejšie plánovať kampane a svoju komunikáciu.
Najsledovanejší influenceri na jednom ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2020-10-25 17:02:44 - Feat.: 0 - Title: S influencermi sa roztrhlo vrece: Výber najkrajších letných kampaní
02 - Modified: 2020-08-31 12:46:38 - Feat.: 0 - Title: Šéf Lafluence: Influencer bude dlhodobou súčasťou komunikácie značiek
03 - Modified: 2020-07-29 07:55:12 - Feat.: 0 - Title: Influencerov väčšina ľudí neberie ako reklamné kanály
04 - Modified: 2020-06-11 10:55:24 - Feat.: 0 - Title: Prácu influencerov by sme nemali zľahčovať. Je to práca ako každá iná – aj s nadčasmi
05 - Modified: 2019-05-01 06:58:21 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Sú virtuálni influenceri budúcnosťou v online marketingu na Slovensku?
01 - Modified: 2023-08-10 13:23:47 - Feat.: - Title: Ukážte svoje zlyhania a pády. Aj tie pomáhajú budovať osobnú značku