StoryEditor

Influenceri na sociálnych sieťach. Nový nástroj umožňuje značkám sledovať ich komunikáciu

22.04.2021, 10:15
Nový nástroj Influencer AdEx umožňuje merať aktivity influencerov na sociálnych sieťach.

Komunikujete svoju značku a produkty na sociálnych sieťach? Alebo o tom uvažujete? Kantar prináša nový nástroj Influencer AdEx na meranie aktivity influencerov na sociálnych sieťach. Služba prináša unikátne informácie o spoluprácach značiek na Instagrame, analytiku postov a stories cez hashtagy, mentions, spomenuté lokality a swipe up linky.

Agentúry a firmy tak môžu sledovať, ako je komunikovaná konkrétna značka, a tiež porovnávať vlastnú značku s konkurenciou. Novinka tiež analyzuje investície a marketingové stratégie. Umožňuje tak médiám, značkám a agentúram efektívnejšie plánovať kampane a svoju komunikáciu.

Najsledovanejší influenceri na jednom ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2020-10-25 17:02:44 - Feat.: 0 - Title: S influencermi sa roztrhlo vrece: Výber najkrajších letných kampaní 02 - Modified: 2020-08-31 12:46:38 - Feat.: 0 - Title: Šéf Lafluence: Influencer bude dlhodobou súčasťou komunikácie značiek 03 - Modified: 2020-07-29 07:55:12 - Feat.: 0 - Title: Influencerov väčšina ľudí neberie ako reklamné kanály 04 - Modified: 2020-06-11 10:55:24 - Feat.: 0 - Title: Prácu influencerov by sme nemali zľahčovať. Je to práca ako každá iná – aj s nadčasmi 05 - Modified: 2019-05-01 06:58:21 - Feat.: 0 - Title: ADMA názor: Sú virtuálni influenceri budúcnosťou v online marketingu na Slovensku?
01 - Modified: 2023-08-10 13:23:47 - Feat.: - Title: Ukážte svoje zlyhania a pády. Aj tie pomáhajú budovať osobnú značku
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2025 02:38