StoryEditor

Celosvetovo prvé cross-mediálne meranie prinesie jednotnú menu naprieč trhom a platformami

04.05.2021, 08:00
Nový integrovaný systém kombinuje sledovanosť televízie, počúvanosť rádií, návštevnosť webu a čítanosť tlače.

Spoločnosti Kantar a Ipsos v Holandsku zvíťazili v tendri na vybudovanie celosvetovo prvého cross-mediálneho merania. Kombinácia sledovanosti televízie, počúvanosti rádií, návštevnosti webu a čítanosti tlače prostredníctvom jedného integrovaného systému poskytuje nový míľnik v pohľade na publikum a spotrebu médií. Na trh sa začne uvádzať v tomto roku.

Všetky médiá a platformy v jednom nástroji

Jednotný systém poskytujúci údaje o celkovom publiku naprieč médiami a platformami predstavila začiatkom apríla spoločnosť Nationaal Media Onderzoek (NMO), ktorá zastupuje holandský mediálny priemysel. NMO uvádza, že nové riešenie predstavuje najväčšiu skokovú zmenu v pohľade na publikum orientované št...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-04-12 10:33:05 - Feat.: 0 - Title: Ťahúňom digitálnej komunikácie budú e-shopy, hovorí šéfka IAB Slovakia 02 - Modified: 2021-02-22 06:28:21 - Feat.: 0 - Title: Kantar vyhral tender na meranie sledovanosti televízií. Doplní ho meranie onlinu, prípadne aj rádií a reklamy 03 - Modified: 2021-04-22 08:18:21 - Feat.: 0 - Title: Influenceri na sociálnych sieťach. Nový nástroj umožňuje značkám sledovať ich komunikáciu 04 - Modified: 2020-01-29 13:04:55 - Feat.: 0 - Title: Televízie prechádzajú vývojom. Nové meranie ho bude reflektovať, hovorí riaditeľ PMT Vladimír Fatika
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 07:14