Spoločnosti Kantar a Ipsos v Holandsku zvíťazili v tendri na vybudovanie celosvetovo prvého cross-mediálneho merania. Kombinácia sledovanosti televízie, počúvanosti rádií, návštevnosti webu a čítanosti tlače prostredníctvom jedného integrovaného systému poskytuje nový míľnik v pohľade na publikum a spotrebu médií. Na trh sa začne uvádzať v tomto roku.
Všetky médiá a platformy v jednom nástroji
Jednotný systém poskytujúci údaje o celkovom publiku naprieč médiami a platformami predstavila začiatkom apríla spoločnosť Nationaal Media Onderzoek (NMO), ktorá zastupuje holandský mediálny priemysel. NMO uvádza, že nové riešenie predstavuje najväčšiu skokovú zmenu v pohľade na publikum orientované št...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.