Komunikačná agentúra New School Communications Gabriela Tótha na začiatku tohto roka nadviazala spoluprácu s Danone. Zabezpečuje napĺňanie komunikačnej PR stratégie pre český a slovenský trh.
„Do tendrového zadania sme od začiatku vstupovali s cieľom uspieť a pristúpili sme k nemu tak, akoby sme už reálne dizajnovali celoročnú kampaň. Zadanie nám sadlo a tešíme sa, že už niekoľko týždňov môžeme spoločne tvoriť plnohodnotné projekty,“ hovorí Gabriel Tóth, CEO New School Communications. „Najmä sa tešíme, že náš český offi ce získal v Danone ďalšiu prestížnu medzinárodnú značku,” dodáva.
V komunikácii chceme akcentovať to, čo Danone robí unikátnou značkou - ide o medzinárodnú fi rmu, ktorá kladie dôraz na globálne zdravie vo všetkých vekových skupinách. Veríme, že s týmto kľúčovým posolstvom pomôžeme Danone priebežne oslovovať verejnosť.
„Od spolupráce s New School Communications si sľubujeme profesionálny servis na poli PR, prioritne s korporátnym zameraním. Chceme jednak podporovať naše produkty, ale súčasné ukazovať a budovať unikátny príbeh značky Danone. V niekoľkotýždňovom tendrovom procese sme sa presvedčili o dobrom pokrytí našich potrieb a konštruktívnom, ale takisto ľudskom prístupe. Veríme, že sme na začiatku dlhodobého partnerstva, ktoré sa bude naďalej rozvíjať,“ uvádza Mária Jendrišáková, Corporate Affairs Lead Danone Czech Republic & Slovakia.