Zo všetkých sociálnych platforiem je práve LinkedIn miestom, kde generálni riaditelia najaktívnejšie pridávajú obsah pre verejnosť. Dôkazom toho je, že až 97 % CEOs najväčších firiem z rebríčka Fortune 500 má svoj profil na LinkedIne.
Ako sme na tom na Slovensku?
V analýze New School Communications sme sa pozreli na to, ako vyzerajú LinkedIn profily predstaviteľov 50 najväčších firiem na Slovensku (podľa výšky obratu na FinState). A toto sme zistili. Až 12 generálnych riaditeľov z týchto firiem nemá verejný profil na LinkedIne alebo sme ho nedokázali dohľadať. Ďalších 14 generálnych riaditeľov nepridalo od januára žiadny príspevok. To znamená, že viac než polovica generálnych riaditeľov najväčších firiem na Slovensku nevyužíva LinkedIn aktívne, čím prichádzajú o príležitosť osloviť verejnosť, zamestnancov či potenciálnych partnerov. Pri generálnych riaditeľoch, ktorí boli aktívni, sa počet príspevkov pohyboval od jedného až po 57 v období od januára do októbra 2024.
Prečo slovenskí CEOs ignorujú LinkedIn?
Analýza ukazuje,...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.