Kampaň Pop your Bubble vyzýva ambasádorov aj širokú verejnosť, aby praskli svoju bublinu a urobili niečo, čo ich posunie za hranicu komfortnej zóny. Nemusí ísť o extrém – niekedy stačí urobiť krok mimo každodennosti a skúsiť niečo, čo sa nám nechce. Pre ambasádorov značky, Separa a Marcela Osztasa (alias Osťa), sa tou výzvou stala cesta do Himalájí. Na takmer dvojtýždenný trek dlhý 130 kilometrov sa vydávajú aj napriek tomu, že turistika nikdy nepatrila medzi ich obľúbené aktivity.
„Neznášam chodiť peši. Ale milujem prírodu a cestovanie. Väčšinu krásnych miest, kam sa muselo ísť po vlastných, som vynechal, pretože sa mi jednoducho nechcelo. Je čas to zmeniť a prasknúť svoju bublinu,“ hovorí Separ. Osťo jeho slova dopĺňa: „Keď Separ prišiel s týmto nápadom, povedal som si, že to musím dať, aj keď si vôbec nedokážem predstaviť, ako to vo finále dopadne.“ Obidvaja priznávajú, že majú z výpravy rešpekt. Separ má najväčšie obavy z výškovej choroby, Osťo rieši hlavne fyzickú náročnosť. „Zároveň sa ale teším na nezabudnuteľný zážitok, to ani nie je potrebné komentovať... veď hovoríme o Evereste!” dodáva k výprave Separ. Podľa značky Semtex je práve takáto odvaha zmyslom celej kampane. „Pre nás Pop Your Bubble nie je len slogan. Je to výzva: nájsť odvahu prekročiť to, čo väčšina označuje za zložité, nepríjemné alebo čo nás samotných desí,“ vysvetľuje Marko Mašán, manažér značky. Cesta začala 14. októbra, len pár dní po najväčšom sólovom koncerte Separa na bratislavskom štadióne Tehelné Pole. Výstup potrvá jedenásť dní. Fanúšikovia môžu priebeh cesty sledovať prostredníctvom sociálnych sietí, kde Separ aj Osťo plánujú zdieľať mini vlogy, stories a momenty priamo z Himálají.Separ a Osťo odlietajú na výpravu do Himalájí.
StoryEditor
Raper a podnikateľ Separ vďaka kampani Pop your Bubble od Semtexu mieri na Everest
Slovenský raper sa rozhodol urobiť totálne nečakaný krok. A to len pár dní po najväčšom sólovom koncerte svojej kariéry, ktorým zaplnil bratislavský štadión Tehelné Pole.

