Separ a Osťo odlietajú na výpravu do Himalájí.
StoryEditor

Raper a podnikateľ Separ vďaka kampani Pop your Bubble od Semtexu mieri na Everest

15.10.2025, 11:54
Autor:
michmich

Slovenský raper sa rozhodol urobiť totálne nečakaný krok. A to len pár dní po najväčšom sólovom koncerte svojej kariéry, ktorým zaplnil bratislavský štadión Tehelné Pole.

Kampaň Pop your Bubble vyzýva ambasádorov aj širokú verejnosť, aby praskli svoju bublinu a urobili niečo, čo ich posunie za hranicu komfortnej zóny. Nemusí ísť o extrém – niekedy stačí urobiť krok mimo každodennosti a skúsiť niečo, čo sa nám nechce. Pre ambasádorov značky, Separa a Marcela Osztasa (alias Osťa), sa tou výzvou stala cesta do Himalájí. Na takmer dvojtýždenný trek dlhý 130 kilometrov sa vydávajú aj napriek tomu, že turistika nikdy nepatrila medzi ich obľúbené aktivity.

image

Separ a Osťo odlietajú na výpravu do Himalájí.

„Neznášam chodiť peši. Ale milujem prírodu a cestovanie. Väčšinu krásnych miest, kam sa muselo ísť po vlastných, som vynechal, pretože sa mi jednoducho nechcelo. Je čas to zmeniť a prasknúť svoju bublinu,“ hovorí SeparOsťo jeho slova dopĺňa„Keď Separ prišiel s týmto nápadom, povedal som si, že to musím dať, aj keď si vôbec nedokážem predstaviť, ako to vo finále dopadne.“

image

Separ sa na Everest vydáva len pár dní po mega koncerte na Tehelnom poli.

Obidvaja priznávajú, že majú z výpravy rešpekt. Separ má najväčšie obavy z výškovej choroby, Osťo rieši hlavne fyzickú náročnosť. „Zároveň sa ale teším na nezabudnuteľný zážitok, to ani nie je potrebné komentovať... veď hovoríme o Evereste!” dodáva k výprave Separ.

image

FILE PHOTO: Mountaineers and trekkers head towards the Everest base camp from Lobuche in the Solukhumbu district, also known as the Everest region, Nepal April 12, 2025. REUTERS/Purnima Shrestha/File Photo

Podľa značky Semtex je práve takáto odvaha zmyslom celej kampane. „Pre nás Pop Your Bubble nie je len slogan. Je to výzva: nájsť odvahu prekročiť to, čo väčšina označuje za zložité, nepríjemné alebo čo nás samotných desí,“ vysvetľuje Marko Mašán, manažér značky.

image

Na Everest sa vydáva len pár dní po mega koncerte na Tehelnom poli.

Cesta začala 14. októbra, len pár dní po najväčšom sólovom koncerte Separa na bratislavskom štadióne Tehelné Pole. Výstup potrvá jedenásť dní. Fanúšikovia môžu priebeh cesty sledovať prostredníctvom sociálnych sietí, kde Separ aj Osťo plánujú zdieľať mini vlogy, stories a momenty priamo z Himálají.

01 - Modified: 2025-10-04 10:55:05 - Feat.: - Title: Separ v otvorenom biznis rozhovore: Málokto má na Slovensku podobný výtlak ako ja 02 - Modified: 2025-09-03 11:23:20 - Feat.: - Title: Kontroverzní influenceri v Jame levovej. Ich služby si vyskúšajú aj Separ a Rosina 03 - Modified: 2024-12-27 09:56:16 - Feat.: - Title: Extrémny launch: Kaufland a Separ spúšťajú predaj nového produktu
menuLevel = 2, menuRoute = news/archiv-clankov, menuAlias = archiv-clankov, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
30. november 2025 12:24