StoryEditor

Podľa fanúšikov ide o najlepšiu bežeckú trať. Je od Nike

02.11.2018, 06:00
Autor:
pzpz
Na Unlimited bežeckom okruhu sa pretekáte s vlastným avatarom.

Tento týždeň sa v rubrike s názvom Creative week budeme venovať zaujímavému nápadu s LED obrazovkami. 

Kto vás najlepšie motivuje v prekonávaní sa, ako vy sami? Na tejto myšlienka postavila značka Nike kampaň, ktorú predstavila minulý rok. Vybudovala Unlimited Stadium zostavený z LED obrazoviek.

Vyzerá to jednoducho, ale nápad a aj samotné zrealizovanie je prepracované do najmenšieho detailu. Dvesto metrov dlhá bežecká trať vďaka LED obrazovkám motivuje bežca k lepšiemu výkonu. Neporovnáva sa však s ostatnými na bežeckej dráhe, ale so sebou samým.

Účastníci sa pri vstupe zaregistrujú a dostanú prístroj, ktorý si nasadia na tenisku. Ten dôkladne nasníma ich pohyb.  Princíp spočíva v tom, že si systém pamätá bežeckú históriu osoby, a tak behá zakaždým so svojim predchádzajúcim avatarom, teda so sebou samým, ale slabším, alebo silnejším. Avatar podáva na obrazovke bežcov predchádzajúci výkon a má motivovať k tomu, aby bol ten aktuálny lepší.

Bežecký okruh získal v Cannes 10 Levov - tri zlaté, štyri strieborné a tri bronzy - v kategóriách Cyber, Outdoor, Creative Data, Promo & Activation a Entertainment.

Nike má na konte viacero vydarených reklám, určite každý pozná Da Da Ding- kampaň oceňovanú na minuloročnom Cannes Lions, ktorá inšpirovala ženy, aby sa venovali športu. "Da Da Ding" je súčasťou kampane Nike Just Do It, ktorá pochádza z dielne spoločnosti Wieden + Kennedy Delhi. Vo videu sa objavilo veľa známych športovcov a predstavuje neochvejný duch žien v Indii. Má za cieľ spustiť hnutie na zmenu spôsobu, akým je šport vnímaný v krajine.

Za nás rozhodne jedna z najinšpiratívnejších prác minulého roka je aj kampaň Unlimited, ktorú tvorilo viacero „podkampaní“.  Tri hlavné mini filmy s hrdinom prezentovali ich príbeh. Nike chcel kampaňou osloviť široké spektrum ľudí a my si myslíme, že sa mu to podarilo. Každý si vo videu mohol nájsť niečo svoje, čo ho inšpiruje. Posúďte sami.

A keď už sme spomínali Cannes, tento rok Nike hviezdil s projektom Nothing Beats a Londoner.

01 - Modified: 2018-09-28 06:19:16 - Feat.: 0 - Title: Blíži sa Golden Drum. Toto sú najoceňovanejšie práce minulého roka 02 - Modified: 2018-10-12 09:54:43 - Feat.: 0 - Title: Creative week: Virálne online videá septembra 03 - Modified: 2018-10-19 05:47:23 - Feat.: 0 - Title: Creative week: Banksy inšpiroval značky. Teraz všetky uverejňujú identické vizuály 04 - Modified: 2018-10-26 08:58:09 - Feat.: 0 - Title: Creative week: Na Trafalgar Square lákal verejnosť vojak z blata
01 - Modified: 2018-11-09 12:01:41 - Feat.: - Title: Creative week: Toto sú najlepšie vianočné reklamy doteraz 02 - Modified: 2018-10-26 08:58:09 - Feat.: - Title: Creative week: Na Trafalgar Square lákal verejnosť vojak z blata 03 - Modified: 2018-10-12 09:54:43 - Feat.: - Title: Creative week: Virálne online videá septembra 04 - Modified: 2018-10-05 11:32:54 - Feat.: - Title: Nepatria k hlavným prvkom kampane, ale vedia ju obohatiť 05 - Modified: 2018-09-13 19:00:34 - Feat.: - Title: Creative week: Online videá z dielne slovenských agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 15:27