Hodnotenie Stratégií
StoryEditor

Backstage z Hodnotenia Stratégií: Príbehom SNP by som sa nebál dať Klinec

O Hodnotení prác z novembra.

Myslím, že nový ročník Hodnotenia sme vykopli, ako sa patrí, a veru nuda to nebola. Na začiatku sme sa zladili na stupnici hodnotenia a potom nás už bavili vtipné Telekomy, štedré možnosti platieb ČSOB aj dojímavé O2 Roboty v TV kategórii.

V ostatných kategóriách zaujala najmä práca Príbehy SNP od Oliver Agency pre Post Bellum, a to najmä v kategórii Promo & Activation, Event. V spolupráci s Bratiskou promovali oblečenie konkrétnej lokality cez partizánov, ktorí sa pri SNP osobne zaslúžili o to, že dnes vôbec existuje. Za mňa určite najlepšia práca Hodnotenia a nebál by som sa dať jej rovno aj Klinec. Vo vizuáloch zase exceloval THIS IS LOCCO so smart exekúciou postu „Prijateľná miera fašizmu neexistuje“.

Až 8 prác získalo vyše 10 bodov v záverečnom súčte priemerných hodnotení od zadávateľov a kreatívcov, takže sa z novembrového hodnotenia môžeme tešiť. Navyše mám na základe Hodnotenia horúci tip na možno tohtoročného firemného Secret Santu – je ním salámová sviečka od Taurisu.

01 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra 02 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác 03 - Modified: 2021-11-26 19:08:35 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie slovenské reklamy roka podľa Hodnotenia Stratégií 04 - Modified: 2021-11-23 06:53:24 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou je Zdieľaj s rozumom a agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2021-11-23 06:48:55 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Líderské kampane a výborný craft
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 14:55