This is Locco
StoryEditor

Backstage z Hodnotenia Stratégií: Na februárovej reklamnej oblohe žiarili digitálne aj oldschool hviezdy

Otázky vyvolala aj identita Bejby Blue.

Ani tento mesiac sa porota Stratégií spoločne nestretla na Nobelovej ulici, ale na dohodnutom online mítingu. Ušetrilo sa pár litrov pohonných látok, zbytočne sa neriskovalo a dodržovali sa nariadenia. A tak to má byť.

​Najdiskutovanejšou prácou bola komplexná kampaň s digitálnou osobnosťou Bejby Blue pre mladých klientov Tatra banky. Zaujala najmä vysokou úrovňou craftu a využívaním inovatívnych formátov s relevanciou pre cieľovú skupinu. Otázky však vyvolala identita Bejby Blue. Do akej miery ide o skutočnú a vplyvnú digitálnu osobnosť a influencera? A kde už naráža na limity animovanej postavičky? To všetko ukáže čas a dúfajme, že aj jej menej pompézny wording.

S poctivou tristošesťdesiatkou sa predstavil Kaufland, ktorý nenechal nič na náhodu a stavil na známe hviezdy. Televízne spoty a online videá pobavia široké mainstreamové publikum a v rozhlasovom brejku sa nestratí ani rádio spot, ktorý si tento mesiac u poroty vyslúžil ocenenie Rádio šupa.

Naopak, menej nadchla kampaň Absolutky. Skrátka, tento rok je to až príliš zriedený drink, i keď v rámci jej mediamixu za zmienku určite stojí social experiment s influencermi na tému coming out. Milé a úprimné odpovede príbuzných známych youtuberov pôsobili oveľa uveriteľnejšie ako strojené repliky hercov v hlavnom spote.

Opäť sa v hodnotení objavili aj práce, ktoré na prvý pohľad možno pôsobia profesionálnym dojmom, no na účasť v kreatívnych súťažiach ešte nedorástli. To však neprekáža a tvorcom držíme place v budúcich kolách.

01 - Modified: 2021-01-20 13:33:44 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Príbehom SNP by som sa nebál dať Klinec 02 - Modified: 2021-02-24 08:21:23 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: V januárovom Hodnotení sme „zabŕdli“ do dôležitých tém 03 - Modified: 2021-02-25 08:17:19 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Január plný výborných prác
01 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra 02 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác 03 - Modified: 2021-11-26 19:08:35 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie slovenské reklamy roka podľa Hodnotenia Stratégií 04 - Modified: 2021-11-23 06:53:24 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou je Zdieľaj s rozumom a agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2021-11-23 06:48:55 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Líderské kampane a výborný craft
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 15:33