Človek by čakal, že augustové kolo bude krátke, zoznam prác bol však dlhý ako kolóna na chorvátskej diaľnici. Väčšinu prác bolo radosť hodnotiť, len sem-tam sme narazili na mínu v podobe zle vyplnenej prihlášky, nejasnej kejsky alebo netrafenej kategórie.
Myslím, že hovorím za všetkých v porote, keď za augustovú top of mind prácu vyhlásim podarenú deep fake kampaň Zdieľaj s rozumom. Milí klienti, inšpirujte sa, takto sa robí CSR. Za zmienku stojí aj pesničkový Stál, stál spot od Telekomu, moja antifa srdcovka od Post Bellum, séria hokejových videí s kvalitným copywritingom od neznámej agentúry Kraut či svetovo natočené kampane od Darwinovcov. A aby som nezabudol, aj svetový futbalový rekord od Istropolitany a Niké.
Paradoxne, asi najviac sme rozoberali prácu, ktorá si neodniesla veľa bodov, bol to Justin Výber od Respectu. Škoda, že pálčivú tému internetového hejtu riešili iba z pohľadu Justina a nepoňali to viac celospoločensky.
Celkovo bolo augustové kolo príjemným prekvapením – počtom aj kvalitou prác. Užite si zvyšok leta a čo nemusíte spraviť v auguste, nechajte na september.
Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.