Youtube
StoryEditor

Backstage z Hodnotenia Stratégií: Pozitívne dominovali dve práce, ktorých zadávateľmi boli operátori

Kampaň O2 Zdieľaj s rozumom si oprávnene zaslúžila prvenstvo hneď v troch kategóriách.

Augustovému kolu hodnotenia sa nedá uprieť rozmanitosť. Čo do komunikovaných tém a insightov, tak aj do úrovne ich spracovania.

Pozitívne dominovali dve práce, ktorých zadávateľmi  boli operátori. Obe výborné – každá iná. Kampaň O2 Zdieľaj s rozumom si oprávnene zaslúžila prvenstvo hneď v troch kategóriách – digital – social media, influencer marketing a vďaka neuveriteľnému mediálnemu výtlaku aj v PR. Spôsob, akým zadávateľ uchopil tému hoaxov a konšpirácií, je pútavý a originálny, premyslený do detailu a teší ma, že v tomto prípade nejde len o to, aby sa značka zviezla na vlne „toho, o čom sa momentálne veľa hovorí“, ale, naopak, z kampane cítiť jej úprimnú snahu meniť veci k lepšiemu.

S úplne inou témou pracuje kampaň Telekomu, ktorá svojim zákazníkom daruje nekonečné dáta, aby mohli objavovať krásy Slovenska a ísť tam, kde ešte všetci neboli... Je pravda, a na tom sme sa zhodli viacerí, že podobný insight aktuálne vidíme aj v iných reklamách, ale v tejto to naozaj pekne sedí. Skvelo zvolená hudba a nápadito prerobený text inak nestarnúcej slovenskej klasiky od Duchoňa, ako aj pekná exekúcia zrejme zafungovali a reklama v kategórii televíznych spotov získala najviac bodov.

Polemika troška nastala pri „medveďom stopcaste“ – zvuku roľničky, ktorý si púšťate cez podcast, aby vás ochránil pred medveďmi. Natískala sa otázka, či je to súčasť kampane k nekonečným dátam a prečo podcast? V každom prípade milé a vlastne aj originálne.

Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

01 - Modified: 2021-08-25 16:10:51 - Feat.: 0 - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: August silný ako letná búrka 02 - Modified: 2021-08-26 07:51:10 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou mesiaca je Zdieľaj s rozumom
01 - Modified: 2021-11-26 18:56:59 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Slovenské reklamy sú ako bonboniéra 02 - Modified: 2021-11-26 17:02:21 - Feat.: - Title: Backstage finálneho Hodnotenia Stratégií: Do úvahy sa brali aj stratégia a etickosť prác 03 - Modified: 2021-11-26 19:08:35 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie slovenské reklamy roka podľa Hodnotenia Stratégií 04 - Modified: 2021-11-23 06:53:24 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Top prácou je Zdieľaj s rozumom a agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi 05 - Modified: 2021-11-23 06:48:55 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Líderské kampane a výborný craft
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 14:54