Augustovému kolu hodnotenia sa nedá uprieť rozmanitosť. Čo do komunikovaných tém a insightov, tak aj do úrovne ich spracovania.
Pozitívne dominovali dve práce, ktorých zadávateľmi boli operátori. Obe výborné – každá iná. Kampaň O2 Zdieľaj s rozumom si oprávnene zaslúžila prvenstvo hneď v troch kategóriách – digital – social media, influencer marketing a vďaka neuveriteľnému mediálnemu výtlaku aj v PR. Spôsob, akým zadávateľ uchopil tému hoaxov a konšpirácií, je pútavý a originálny, premyslený do detailu a teší ma, že v tomto prípade nejde len o to, aby sa značka zviezla na vlne „toho, o čom sa momentálne veľa hovorí“, ale, naopak, z kampane cítiť jej úprimnú snahu meniť veci k lepšiemu.
S úplne inou témou pracuje kampaň Telekomu, ktorá svojim zákazníkom daruje nekonečné dáta, aby mohli objavovať krásy Slovenska a ísť tam, kde ešte všetci neboli... Je pravda, a na tom sme sa zhodli viacerí, že podobný insight aktuálne vidíme aj v iných reklamách, ale v tejto to naozaj pekne sedí. Skvelo zvolená hudba a nápadito prerobený text inak nestarnúcej slovenskej klasiky od Duchoňa, ako aj pekná exekúcia zrejme zafungovali a reklama v kategórii televíznych spotov získala najviac bodov.
Polemika troška nastala pri „medveďom stopcaste“ – zvuku roľničky, ktorý si púšťate cez podcast, aby vás ochránil pred medveďmi. Natískala sa otázka, či je to súčasť kampane k nekonečným dátam a prečo podcast? V každom prípade milé a vlastne aj originálne.
Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.