StoryEditor

Koho vlastne zaujímajú Pokémoni

28.07.2016, 14:28
Okrem toho, že každý túžil chytiť Pikachu, skúšali to aj značky. Zabudli ale na to najpodstatnejšie – na ľudí.

Pokémon GO sa stal trendom a marketérom nebolo treba hovoriť viac. Železo treba predsa kuť za horúca. Okamžite prišli blogy a zároveň vznikli prvé pokusy využiť trend vo svoj marketingový prospech. Veľmi sa lurovalo, zakladali sa eventy a skupiny a rozdávali externé baterky. No a v celej tejto naháňačke za trendom sme nejako zabudli na to najpodstatnejšie - na používateľov.

Trend Pokémon GO nás natoľko pohltil, že sme lovili v plytkých vodách produktových insightov. A že bolo z čoho! Ale až keď sa pozrieme hlbšie na to, kto, ako a hlavne prečo podľahol tomuto fenoménu, môžeme hľadať skutočné a kreatívne idey. Každá komunikácia by predsa mala začínať od spotrebiteľského insightu a ten získame len vtedy, keď sa so zákazníkmi, v tomto prípade užívateľmi, rozprávame a počúvame ich.

V MUW sme preto zorganizovali event pre early-adopters Pokemon GO, na ktorom sme kládli otázky a hľadali insights. Krátky súhrn nájdete v našej infografike, výsledky sú samozrejme iba indikatívne. Samozrejme, že tie najlepšie sme si nechali pre našich klientov, zídu sa nám, keď prestaneme riešiť trend a začneme opäť hľadať idey.

MUW Saatchi

01 - Modified: 2022-08-16 12:12:51 - Feat.: - Title: Prieskum: Sledujete profily svojich obľúbených značiek na sociálnych sieťach? 02 - Modified: 2021-07-01 13:28:17 - Feat.: - Title: Najhodnotnejšou značkou je Amazon, zvyšuje sa aj hodnota čínskych
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 23:40