Pokémon GO sa stal trendom a marketérom nebolo treba hovoriť viac. Železo treba predsa kuť za horúca. Okamžite prišli blogy a zároveň vznikli prvé pokusy využiť trend vo svoj marketingový prospech. Veľmi sa lurovalo, zakladali sa eventy a skupiny a rozdávali externé baterky. No a v celej tejto naháňačke za trendom sme nejako zabudli na to najpodstatnejšie - na používateľov.
Trend Pokémon GO nás natoľko pohltil, že sme lovili v plytkých vodách produktových insightov. A že bolo z čoho! Ale až keď sa pozrieme hlbšie na to, kto, ako a hlavne prečo podľahol tomuto fenoménu, môžeme hľadať skutočné a kreatívne idey. Každá komunikácia by predsa mala začínať od spotrebiteľského insightu a ten získame len vtedy, keď sa so zákazníkmi, v tomto prípade užívateľmi, rozprávame a počúvame ich.
V MUW sme preto zorganizovali event pre early-adopters Pokemon GO, na ktorom sme kládli otázky a hľadali insights. Krátky súhrn nájdete v našej infografike, výsledky sú samozrejme iba indikatívne. Samozrejme, že tie najlepšie sme si nechali pre našich klientov, zídu sa nám, keď prestaneme riešiť trend a začneme opäť hľadať idey.