Digitálny týždeň: Tínedžeri už strávia viac času na TikToku ako na YouTube
StoryEditor

Digitálny týždeň: Tínedžeri už strávia viac času na TikToku ako na YouTube

01.08.2022, 12:29

A tiež: PSko do záhrady a opice z Otherside znova na scéne.

PSko do záhrady
Chceli by ste ísť von, ale lákanie Grand Turismo 7 z obývačky je silnejšie? A čo si tak cez Remote Play zahrať na vašom iPhone hry z PlayStation? Backbone One PS Edition je úplne prvý oficiálny ovládač pre iPhone, ktorý vznikol s posvätením SONY. Vyzerá super, ovládanie hier bude jedna radosť a cena 99 dolárov nie je žiaden extrém. Tak čo to bude dnes? Horizon Forbidden West, DOOM Eternal,  prípadne nové Diablo Immortal?

 

Opice z Otherside znova na scéne
Len nedávno sme v #digitalnytyzden zmienili, že nový videoklip s opičou tematikou môže byť dobrou upútavkou na metaverse hru Otherside a snahu trochu vypumpovať ApeCoin - nemýlili sme sa! Yuga Labs sprístupnili Otherside pre prvých asi štyritisíc návštevníkov, prezývaných „Voyagers“, a... hodnota ApeCoin krátkodobo vzrástla o +22 percent. V aktuálnom medveďom trhu celkom úkaz!


Teenageri už strávia viac času na TikToku ako na YouTube
Priemerný americký tínedžer strávi pozeraním videí na TikToku takmer 100 minút denne, pričom na YouTube „len“ okolo 60. Vyplýva to z prieskumu rodičovského softvéru Qustudio, ktorý analyzoval správanie detí a tínedžerov v 400 tisíc rodinách v USA, Anglicku a Španielsku. Stále platí, U nás už viaceré značky so sociálnou sieťou experimentujú, výraznejšie sa to z nášho pohľadu darí hlavne Kauflandu, klasicky O2 a najnovšie vyzerajú sľubne Nivy. A čo vy, ste na TikToku?

 

Ukradnutá história
Napadlo vám niekedy, že v tých skutočne svetových múzeách sa vlastne pozeráte na ukradnuté predmety z celého sveta? Prišiel čas porozprávať ich skutočnú históriu, priamo na pôde Britského Múzea, za využitia smartfónov a AR, teda rozšírenej reality. Skvelá práca od Dentsu Creative nám nepochopiteľne unikla, ale miesto v #digitalnytyzden si bez mihnutia oka zaslúži!

 

ADMA: vítame nové členské agentúry
Teší nás, že sa ADMA opäť rozrastá o ďalšie talentované slovenské marketingové agentúry, ktoré nám pomôžu plniť spoločne stanovené ciele a aj naďalej úspešne rozvíjať domáci digitálny trh. Po odhlasovaní všetkých členských agentúr sme sa rozhodli medzi seba prijať dotcom advertising a ContentFruiter.

01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 02:21