ADMA AI
StoryEditor

Digitálny týždeň: Ste z marketingu? Tieto nástroje vám vďaka AI uľahčia život

19.12.2022, 07:00

A tiež: Apple používa SONY a opatrne s nadšením zvaným TikTok.

Apple používa SONY

Nestáva sa často, aby Apple akokoľvek priznal, kto patrí do siete jeho dodávateľov. Historicky vieme napríklad o Samsungu, ktorý sa dnes spolu s LG podieľa na produkcii displejov. Počas návštevy Japonska však Tim Cook v tweete oficiálne potvrdil, že technologický gigant SONY dodáva už viac ako dekádu do iPhonov fotografické objektívy. Podobnosť Tima Cooka pri návšteve SONY s klasickými meme „Kim Čong-un sa pozerá na veci“ je úplne náhodná, no neuveriteľne vtipná:)

 

Opatrne s nadšením zvaným TikTok

V #digitalnytyzden sme len nedávno písali, že TikTok aktívne používa takmer jeden milión Slovákov mesačne. Pre značky ide o jednoznačnú príležitosť na oslovenie publika, ktoré ušlo z Facebooku, Instagramu, či Snapchatu (alebo tam ani nikdy nebolo), ale ako vždy platí, že nadšenie treba krotiť a podriadiť vašim dlhodobým cieľom a stratégii. Viac píše kreatívny riaditeľ CORE4 Advertising, Daniel Feranec.

 

Ste z marketingu? Tieto nástroje vám vďaka AI uľahčia život

Juraj Sasko z Visibility je klasik slovenského marketingu, dokonca si trúfame povedať, že priam legenda. Pre facebookovú skupinu Marketing Masterminds SK & CZ pripravil výber niekoľkých nástrojov pre marketérov, ktoré už dnes AI určitým spôsobom využívajú (alebo to aspoň o sebe tvrdia). Patria medzi ne napríklad e-mailový 7th Sense a SmartWriter, copywriterský Jasper a Frase, alebo užitočný zlepšovák pre e-commerce Algolia. Juraj ich identifikoval oveľa viac, všetky nájdete v tomto príspevku.

 

Niekedy je ta AI celkom blbá

Hoci kúsok vyššie píšeme o pokročilých  možnostiach AI pre marketérov, je dobré si povedať, že nie všetky výsledky „made by AI“ sú špičkové vyrážajú dych. Vývoj AI zaznamenal za posledné tri mesiace väčší posun ako za posledné tri roky, no tieto najvtipnejšie omyly AI vás utvrdia v tom, že úroveň Skynet sme ešte zďaleka nedosiahli.

 

ADMA: DAR/DEA 2022 rozdané

Do IV. ročníka rebríčka Digitálna Agentúra Roka (DAR) bolo kvalifikovaných spolu 22 členských agentúr ADMA - prvenstvo si znova odnieslo THIS IS LOCCO, nasledované TRIADPS:Digital. Jedna z kľúčových súťaží, na ktorej víťazi tohto ročníka významne bodovali a rozhodli o ich úspechu, je súťaž Digital PIE, ktorá otvorí novú sezónu rebríčkov už na jar 2023. Čo ďalšie rozhodlo o víťazoch DAR/DEA 2022?

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 08:50