StoryEditor

Audio: Najvyššie body získal Lidl a Róbert Slovák

13.04.2023, 16:10
Autor:
redred

A to opäť za Tajomstvo čerstvosti. 

Lidl a Róbert Slovák vyhrali dokopy tri kategórie. Medzi úspešné zásahy patrí aj kategória Audio. Keby hodnotili iba zadávatelia, poslali by tieto rozhlasové body do finále. Kreatívcom sa to však zdalo málo. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 72% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-14 06:25:29 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií v marci: Neboli sme ani hejteri, ani slniečkari 02 - Modified: 2023-04-13 12:56:20 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca 03 - Modified: 2023-04-13 13:09:23 - Feat.: 0 - Title: Promo & Activation, Event: Bejby Blue naďalej rozvíja svoj potenciál 04 - Modified: 2023-04-13 12:39:43 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: THIS IS LOCCO a KAUFLAND priniesli silnú prácu
01 - Modified: 2023-12-12 10:31:27 - Feat.: - Title: Róbert Slovák: Kreatívna employer brandingová kampaň sa nevidí tak často 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-11-06 16:25:46 - Feat.: - Title: Prvá medzinárodná vianočná kampaň Lidla s medvedíkom čistotným v hlavnej úlohe 04 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 05 - Modified: 2023-09-07 08:55:12 - Feat.: - Title: Lidl prináša Slovensku viac ako 1,6 miliardy eur ročne
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 08:16