StoryEditorAudio: Najvyššie body získal Lidl a Róbert Slovák
A to opäť za Tajomstvo čerstvosti.
Lidl a Róbert Slovák vyhrali dokopy tri kategórie. Medzi úspešné zásahy patrí aj kategória Audio. Keby hodnotili iba zadávatelia, poslali by tieto rozhlasové body do finále. Kreatívcom sa to však zdalo málo.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 72% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-14 06:25:29 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií v marci: Neboli sme ani hejteri, ani slniečkari
02 - Modified: 2023-04-13 12:56:20 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca
03 - Modified: 2023-04-13 13:09:23 - Feat.: 0 - Title: Promo & Activation, Event: Bejby Blue naďalej rozvíja svoj potenciál
04 - Modified: 2023-04-13 12:39:43 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: THIS IS LOCCO a KAUFLAND priniesli silnú prácu
01 - Modified: 2025-09-22 10:50:57 - Feat.: - Title: Lidl spúšťa medzinárodnú kampaň „Lidl sa oplatí“ s jasným posolstvom pre ľudí
02 - Modified: 2025-09-17 08:51:06 - Feat.: - Title: Lidl pokračuje ako oficiálny partner európskych futbalových klubových súťaží
03 - Modified: 2025-08-06 14:20:02 - Feat.: - Title: Internet má novú teóriu o logu Lidl. Aj vy v ňom vidíte psa, ktorý hrá na klavíri?
04 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda
05 - Modified: 2024-08-06 09:33:50 - Feat.: - Title: Úspešné partnerstvo Lidl s UEFA EURO 2024