StoryEditor

Audio: Najvyššie body získal Lidl a Róbert Slovák

13.04.2023, 16:10
Autor:
redred

A to opäť za Tajomstvo čerstvosti. 

Lidl a Róbert Slovák vyhrali dokopy tri kategórie. Medzi úspešné zásahy patrí aj kategória Audio. Keby hodnotili iba zadávatelia, poslali by tieto rozhlasové body do finále. Kreatívcom sa to však zdalo málo. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 72% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-14 06:25:29 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií v marci: Neboli sme ani hejteri, ani slniečkari 02 - Modified: 2023-04-13 12:56:20 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca 03 - Modified: 2023-04-13 13:09:23 - Feat.: 0 - Title: Promo & Activation, Event: Bejby Blue naďalej rozvíja svoj potenciál 04 - Modified: 2023-04-13 12:39:43 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: THIS IS LOCCO a KAUFLAND priniesli silnú prácu
01 - Modified: 2024-08-06 09:33:50 - Feat.: - Title: Úspešné partnerstvo Lidl s UEFA EURO 2024 02 - Modified: 2024-06-28 08:09:04 - Feat.: - Title: Lidl a WWF uzavreli strategické partnerstvo 03 - Modified: 2024-06-14 06:35:05 - Feat.: - Title: LIDL fandí futbalu, a to vo veľkom 04 - Modified: 2023-12-12 10:31:27 - Feat.: - Title: Róbert Slovák: Kreatívna employer brandingová kampaň sa nevidí tak často 05 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. september 2024 16:15