StoryEditorAudio: Najvyššie body získal Lidl a Róbert Slovák
A to opäť za Tajomstvo čerstvosti.
Lidl a Róbert Slovák vyhrali dokopy tri kategórie. Medzi úspešné zásahy patrí aj kategória Audio. Keby hodnotili iba zadávatelia, poslali by tieto rozhlasové body do finále. Kreatívcom sa to však zdalo málo.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 72% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-14 06:25:29 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií v marci: Neboli sme ani hejteri, ani slniečkari
02 - Modified: 2023-04-13 12:56:20 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca
03 - Modified: 2023-04-13 13:09:23 - Feat.: 0 - Title: Promo & Activation, Event: Bejby Blue naďalej rozvíja svoj potenciál
04 - Modified: 2023-04-13 12:39:43 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: THIS IS LOCCO a KAUFLAND priniesli silnú prácu
01 - Modified: 2023-04-13 10:52:46 - Feat.: - Title: Film - televízna reklama: Víťaz hodnotenia je milý a v závere pekne vypointovaný
02 - Modified: 2023-05-10 09:42:44 - Feat.: - Title: OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce
03 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
04 - Modified: 2022-10-07 14:37:06 - Feat.: - Title: Sociálnymi sieťami sa širi Centova diéta. Ide o aktivitu Lidl
05 - Modified: 2022-10-03 14:23:38 - Feat.: - Title: Týchto päť miest získalo prvé čistinky