StoryEditor

Audio: Najvyššie body získal Lidl a Róbert Slovák

13.04.2023, 16:10
Autor:
redred

A to opäť za Tajomstvo čerstvosti. 

Lidl a Róbert Slovák vyhrali dokopy tri kategórie. Medzi úspešné zásahy patrí aj kategória Audio. Keby hodnotili iba zadávatelia, poslali by tieto rozhlasové body do finále. Kreatívcom sa to však zdalo málo. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 72% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-04-14 06:25:29 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií v marci: Neboli sme ani hejteri, ani slniečkari 02 - Modified: 2023-04-13 12:56:20 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca 03 - Modified: 2023-04-13 13:09:23 - Feat.: 0 - Title: Promo & Activation, Event: Bejby Blue naďalej rozvíja svoj potenciál 04 - Modified: 2023-04-13 12:39:43 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer marketing: THIS IS LOCCO a KAUFLAND priniesli silnú prácu
01 - Modified: 2023-04-13 10:52:46 - Feat.: - Title: Film - televízna reklama: Víťaz hodnotenia je milý a v závere pekne vypointovaný 02 - Modified: 2023-05-10 09:42:44 - Feat.: - Title: OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce 03 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa) 04 - Modified: 2022-10-07 14:37:06 - Feat.: - Title: Sociálnymi sieťami sa širi Centova diéta. Ide o aktivitu Lidl 05 - Modified: 2022-10-03 14:23:38 - Feat.: - Title: Týchto päť miest získalo prvé čistinky
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. jún 2023 13:13