StoryEditor

Hodnotenie Stratégií v marci: Neboli sme ani hejteri, ani slniečkari

13.04.2023, 15:40

Agentúrou mesiaca sa stala THIS IS LOCCO, ktorá má na konte aj Top prácu - Mrkva! Teda Vrecko z Kauflandu. 

 

Toto kolo hodnotenia sa nieslo v príjemnej a konštruktívnej atmosfére. Nechceli sme byť ani veľmi hejteri, ale ani moc slniečkari. Takí akurát sme boli. Nemuseli sme sa veľmi premáhať, aby sem-tam padlo aj nejaké vyššie číslo. Na mňa osobne veľmi sviežo pôsobila kampaň s prefíkanou babičkou pre Lidl. To boli čerstvé potraviny. Ale ani mrazené potraviny sa nedali zahanbiť. Tie predstavila kampaň Chladiace vrecko pre Kaufland. Našlo sa zopár veľmi diétnych prác, ale aj viacero reklamných chuťoviek a výživných insightov. Tak nech vám padnú na úžitok.

Tu je kompletné poradie v jednotlivých kategóriách: 

Audio: Najvyššie body získal Lidl a Róbert Slovák

Promo & Activation, Event: Bejby Blue naďalej rozvíja svoj potenciál

Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca

Digital influencer marketing: THIS IS LOCCO a KAUFLAND priniesli silnú prácu

Online film a video: Iba jedna práca dostala nadpriemerné body

Film - televízna reklama: Víťaz hodnotenia je milý a v závere pekne vypointovaný

PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta

Kampaň: Porota ocenila jednoduchý a kreatívny nápad

Craft: Najviac bodov si vyslúžil event v Metaverze

 

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 08:52