Agentúrou mesiaca sa stala THIS IS LOCCO, ktorá má na konte aj Top prácu - Mrkva! Teda Vrecko z Kauflandu.
Toto kolo hodnotenia sa nieslo v príjemnej a konštruktívnej atmosfére. Nechceli sme byť ani veľmi hejteri, ale ani moc slniečkari. Takí akurát sme boli. Nemuseli sme sa veľmi premáhať, aby sem-tam padlo aj nejaké vyššie číslo. Na mňa osobne veľmi sviežo pôsobila kampaň s prefíkanou babičkou pre Lidl. To boli čerstvé potraviny. Ale ani mrazené potraviny sa nedali zahanbiť. Tie predstavila kampaň Chladiace vrecko pre Kaufland. Našlo sa zopár veľmi diétnych prác, ale aj viacero reklamných chuťoviek a výživných insightov. Tak nech vám padnú na úžitok.
Tu je kompletné poradie v jednotlivých kategóriách:
Audio: Najvyššie body získal Lidl a Róbert Slovák
Promo & Activation, Event: Bejby Blue naďalej rozvíja svoj potenciál
Digital social media: Je to pecka, hovorí o víťazovi kategórie porotca
Digital influencer marketing: THIS IS LOCCO a KAUFLAND priniesli silnú prácu
Online film a video: Iba jedna práca dostala nadpriemerné body
Film - televízna reklama: Víťaz hodnotenia je milý a v závere pekne vypointovaný
PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta
Kampaň: Porota ocenila jednoduchý a kreatívny nápad
Craft: Najviac bodov si vyslúžil event v Metaverze