Prvá transrodová modelka, Eurovea
StoryEditorPR: Zabodovala odvaha použiť transrodovú modelku
Do kategórie PR sme v apríli dostali iba dve práce.
Porota tak nemala s bodovaním veľa roboty. Väčšiu pozornosť aj diskusiu si vyslúžila PR kampaň agentúry MullenLowe GGK pre Euroveu. Zaslúžene dostala toľko bodov, že smeruje do finále.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-25 12:12:47 - Feat.: - Title: Eurovea predstavuje redizajn svojho loga a identity
02 - Modified: 2023-06-02 08:47:06 - Feat.: - Title: Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete
03 - Modified: 2023-05-12 13:51:01 - Feat.: - Title: PR expert: Politici zámerne znižujú dôveryhodnosť médií. Pravda ale je, že naše médiá fungujú relatívne dobre
04 - Modified: 2023-05-10 11:55:28 - Feat.: - Title: Videli sme čistú radosť z reklamčiny, poradie občas určila desatina bodu
05 - Modified: 2023-05-10 10:34:31 - Feat.: - Title: Kampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta