StoryEditor

PR: Zabodovala odvaha použiť transrodovú modelku

10.05.2023, 12:22

Do kategórie PR sme v apríli dostali iba dve práce. 

Porota tak nemala s bodovaním veľa roboty. Väčšiu pozornosť aj diskusiu si vyslúžila PR kampaň agentúry MullenLowe GGK pre Euroveu. Zaslúžene dostala toľko bodov, že smeruje do finále. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-10-05 08:13:07 - Feat.: - Title: Hlúpa komunikácia je cesta do pekla, tvrdí šéf českého PR klubu Pavel Vlček 02 - Modified: 2023-09-18 08:13:01 - Feat.: - Title: Majú byť viac kreatívni marketéri či pracovníci PR? V tomto „súboji“ môže byť dva plus dva naozaj viac ako štyri 03 - Modified: 2023-08-10 10:28:37 - Feat.: - Title: BILLA si v tendri vybrala novú kreatívnu agentúru 04 - Modified: 2023-09-06 10:12:54 - Feat.: - Title: Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí 05 - Modified: 2023-07-31 09:50:27 - Feat.: - Title: Banka by mala otvárať aj názorové témy, ale nie za každú cenu zbytočne polarizovať spoločnosť
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 15:22