Pravým headlinerom na festivale sú tvoji priatelia. Odkazuje Pilsner.
StoryEditorKampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta
Výnimočnú prácu, ktorá by si vyslúžila od poroty miestenku vo finále, sme nenašli.
Oko poroty býva pri kategórii Kampaň prísne. A právom. Ak chce práca zabodovať, musí priniesť niečo výnimočné vo viacerých formátoch.
Pozrite si, ako to dopadlo na aprílovom Hodnotení Stratégií.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-10 12:04:29 - Feat.: 0 - Title: Na aprílovom Hodnotení Stratégií sa stretli viaceré výnimočné a tiež solídne práce. Z jednej mám zimomriavky
02 - Modified: 2023-05-10 10:11:36 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Kreatívci boli prísni, do ročného finále z apríla nejde nik
03 - Modified: 2023-05-10 09:42:44 - Feat.: 0 - Title: OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce
04 - Modified: 2023-05-10 08:21:46 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Víťaz bol krásne natočený a vypointovaný
01 - Modified: 2023-05-10 11:55:28 - Feat.: - Title: Videli sme čistú radosť z reklamčiny, poradie občas určila desatina bodu
02 - Modified: 2023-05-10 10:11:36 - Feat.: - Title: Vizuál: Kreatívci boli prísni, do ročného finále z apríla nejde nik
03 - Modified: 2023-05-11 07:35:16 - Feat.: - Title: Digital social media: Socialists prevalcovali konkurenciu
04 - Modified: 2023-05-10 10:54:19 - Feat.: - Title: Craft: O víťazovi sme rozhodli bez zbytočných rečí
05 - Modified: 2023-05-10 10:22:21 - Feat.: - Title: PR: Zabodovala odvaha použiť transrodovú modelku