Pravým headlinerom na festivale sú tvoji priatelia. Odkazuje Pilsner.
StoryEditorKampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta
Výnimočnú prácu, ktorá by si vyslúžila od poroty miestenku vo finále, sme nenašli.
Oko poroty býva pri kategórii Kampaň prísne. A právom. Ak chce práca zabodovať, musí priniesť niečo výnimočné vo viacerých formátoch.
Pozrite si, ako to dopadlo na aprílovom Hodnotení Stratégií.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 74% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-10 12:04:29 - Feat.: 0 - Title: Na aprílovom Hodnotení Stratégií sa stretli viaceré výnimočné a tiež solídne práce. Z jednej mám zimomriavky
02 - Modified: 2023-05-10 10:11:36 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Kreatívci boli prísni, do ročného finále z apríla nejde nik
03 - Modified: 2023-05-10 09:42:44 - Feat.: 0 - Title: OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce
04 - Modified: 2023-05-10 08:21:46 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Víťaz bol krásne natočený a vypointovaný
01 - Modified: 2025-12-17 13:12:46 - Feat.: - Title: Všetky deti si zaslúžia písať Ježiškovi z domova, odkazuje Nadácia Kooperativa
02 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku
03 - Modified: 2025-09-01 11:56:45 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa druhú vlnu kampane "Chcem tento účet". Ondrík s Nahálkom sa opäť dostávajú do nečakých vtipných situácií
04 - Modified: 2025-08-15 11:01:33 - Feat.: - Title: WIFI JETU, aj tu, Wi-Fi je všade – odkazuje Orange v novej kampani
05 - Modified: 2025-08-15 08:52:29 - Feat.: - Title: O2 v novej kampani predstavuje optický internet, ktorý zákazníkov odmení