StoryEditor

Na aprílovom Hodnotení Stratégií sa stretli viaceré výnimočné a tiež solídne práce. Z jednej mám zimomriavky

10.05.2023, 11:55

 

 

 

Musím povedať, že to bolo veľmi príjemné hodnotenie. Čakali ma samé známe priateľské tváre a navyše v nových priestoroch Stratégií (presťahovanie HN bol skvelý ťah!).

To najdôležitejšie však bolo, že tento mesiac sa na hodnotení stretli viaceré výnimočné a hneď niekoľko veľmi solídnych prác. Najlepšie hodnotená práca tohto kola bol spot „Ľudia, ktorých život nešetrí“ pre Vagus od agentúry Mannschaft. Absurdne vyznievajúce tipy na šetrenie zaznievajúce z médií, počas ktorých sa pozeráme na človeka bez domova, ktorý nemá z čoho šetriť... Silná vec, ktorú som aj ja hodnotil osmičkou bez váhania.

image

Videli sme čistú radosť z reklamčiny, poradie občas určila desatina bodu

Ďalšou vysoko hodnotenou prácou bol manifesto spot nového komunikačného konceptu pre Telekom, ktorý je craftovo azda to najlepšie, čo sme kedy mohli v slovenskej televízii vidieť. Myšlienka spájať spoločnosť však už roky nie je nová a spájať ju témami, čo ju rozdeľujú, je za mňa ambiciózna úloha, na ktorej naplnenie si ešte asi musíme počkať.

Akokoľvek však môžeme filozofovať, myslím si, že spot funguje výborne, aj keď niektorí nebudú poznať protagonistov či sa hlbšie nezamyslia.

Mojou osobnou srdcovkou je však vizuál pre optiku VESELY. Typografia striktne dodržujúca linku očí s minimalistickou fotkou má v sebe niečo magické až hypnotické, čo neviem úplne opísať, ale mám z toho zimomriavky.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:57