StoryEditor

Médiá a Promo: Dr. Max prišiel s odvážnou gamingovou kampaňou. "Super nápad", hovorí porotca

02.06.2023, 09:19

Práca THIS IS LOCCO pre sieť lekární zabodovala vo viacerých kategóriách. V Médiách bola najsilenejšia. Do finálového hodnotenia postupuje aj v kategórii Promo & Activation, Event. 

V prípade práce MUW pre Telekom sa naše dve poroty absolútne nezhodli. Kým zadávatelia ju ohodnotili nadpriemernými bodmi, u kreatívcov prepadla. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: 0 - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland 02 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: 0 - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom 03 - Modified: 2023-06-02 08:47:06 - Feat.: 0 - Title: Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete 04 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární 05 - Modified: 2023-06-02 11:54:04 - Feat.: 0 - Title: Mio Valúšek o májovom Hodnotení Stratégií: Žiadnu šupu sme nenašli
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. november 2024 15:35