Nové umelecké smery je kampaň od TRIAD pre Nadáciu VÚB banky
StoryEditorVizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete
Kategória Vizuál býva už tradične silná.
V bodovaní poroty májového Hodnotenia Stratégií najviac skórovala séria TRIADU pre Nadáciu VÚB banky. Uvidíme ju aj v koncoročnom hodnotení. Žiaľ, ostatné nominácie sa tam neposunuli.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: 0 - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland
02 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: 0 - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom
03 - Modified: 2023-06-02 11:53:25 - Feat.: 0 - Title: Médiá a Promo: Dr. Max prišiel s odvážnou gamingovou kampaňou. "Super nápad", hovorí porotca
04 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární
01 - Modified: 2023-09-29 08:43:03 - Feat.: - Title: Zlatý Bažant 0,0% tento rok pobeží na 100. ročníku Medzinárodného maratónu mieru
02 - Modified: 2023-09-27 07:05:27 - Feat.: - Title: Mám svoj plán, spieva v novej kampani VÚB banka
03 - Modified: 2023-09-14 22:01:27 - Feat.: - Title: Zlatý klinec 2023: Poznáme výsledky. Toto sú najkreatívnejšie reklamy roka
04 - Modified: 2023-09-14 11:23:00 - Feat.: - Title: Kaufland má nový spot o kupónoch. Vyzerá ako reality show
05 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli