Nové umelecké smery je kampaň od TRIAD pre Nadáciu VÚB banky
StoryEditorVizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete
Kategória Vizuál býva už tradične silná.
V bodovaní poroty májového Hodnotenia Stratégií najviac skórovala séria TRIADU pre Nadáciu VÚB banky. Uvidíme ju aj v koncoročnom hodnotení. Žiaľ, ostatné nominácie sa tam neposunuli.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: 0 - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland
02 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: 0 - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom
03 - Modified: 2023-06-02 11:53:25 - Feat.: 0 - Title: Médiá a Promo: Dr. Max prišiel s odvážnou gamingovou kampaňou. "Super nápad", hovorí porotca
04 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární
01 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda
02 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka
03 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie
04 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
05 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande