Nové umelecké smery je kampaň od TRIAD pre Nadáciu VÚB banky
StoryEditorVizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete
Kategória Vizuál býva už tradične silná.
V bodovaní poroty májového Hodnotenia Stratégií najviac skórovala séria TRIADU pre Nadáciu VÚB banky. Uvidíme ju aj v koncoročnom hodnotení. Žiaľ, ostatné nominácie sa tam neposunuli.
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 91% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: 0 - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland
02 - Modified: 2023-06-02 08:46:35 - Feat.: 0 - Title: OOH: U zadávateľov #Rešpekt citylight zabodoval, kreatívci krútili nosom
03 - Modified: 2023-06-02 11:53:25 - Feat.: 0 - Title: Médiá a Promo: Dr. Max prišiel s odvážnou gamingovou kampaňou. "Super nápad", hovorí porotca
04 - Modified: 2023-06-02 10:26:17 - Feat.: 0 - Title: Digital influencer a Social Media: Opäť skórovala práca pre sieť lekární
01 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh
02 - Modified: 2025-11-06 15:08:36 - Feat.: - Title: O2 vstupuje do novej éry. Spúšťa spoluprácu s kreatívnou agentúrou This is Locco
03 - Modified: 2025-10-31 14:47:43 - Feat.: - Title: Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka
04 - Modified: 2025-10-22 05:40:49 - Feat.: - Title: Pýtate sa, ako vyzerá nová VÚB banka?
05 - Modified: 2025-10-17 07:05:29 - Feat.: - Title: Experimentovanie a úlety prinášajú na sociálnych sieťach skvelé výsledky. Lepšie ako opatrná klasika