Tvorba návrhára Lukáša Krnáča, kampaň pre spoločnosť DNA ERA
StoryEditorNávod na použitie tela je najlepšou kampaňou mesiaca jún
Influenceri sa verejne vyzliekli do naha. Autentický unboxing získava pozornosť na sociálnych sieťach a aj v našom hodnotení.
Do tejto kráľovskej kategórie nám prišli z agentúr tri prihlášky. A tu sú výsledky bodovanie poroty júnového Hodnotenia reklamy. Práca Socialists pre DNA ERA už aj v predchádzajúcich mesiacoch bodovala vo viacerých kategóriá...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)
02 - Modified: 2023-09-11 11:11:09 - Feat.: - Title: HarMMAsan v Influencer marketingu: Práca, ktorá konkurencii vytrela zrak
03 - Modified: 2023-06-22 07:08:23 - Feat.: - Title: Kristína Labaj: Som introvert s ľahkým imposter syndrómom
04 - Modified: 2023-08-02 06:57:26 - Feat.: - Title: Ktoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA)
05 - Modified: 2023-07-03 15:23:41 - Feat.: - Title: Media: Priznanie chatbota je zaujímavým a efektívnym nápadom