Tvorba návrhára Lukáša Krnáča, kampaň pre spoločnosť DNA ERA
StoryEditorNávod na použitie tela je najlepšou kampaňou mesiaca jún
Influenceri sa verejne vyzliekli do naha. Autentický unboxing získava pozornosť na sociálnych sieťach a aj v našom hodnotení.
Do tejto kráľovskej kategórie nám prišli z agentúr tri prihlášky. A tu sú výsledky bodovanie poroty júnového Hodnotenia reklamy. Práca Socialists pre DNA ERA už aj v predchádzajúcich mesiacoch bodovala vo viacerých kategóriá...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-29 07:04:29 - Feat.: - Title: Emocionálne najodolnejší segment trhu? Zvieratá. V reklame na ne nezabudnite
02 - Modified: 2025-07-10 07:49:06 - Feat.: - Title: Vinea spojila Čechov a Slovákov v novej verzii legendárnej piesne „Mám ťa rád“
03 - Modified: 2025-06-09 11:10:50 - Feat.: - Title: Aj vieme, že nám obrazovky nerobia dobre, aj sa od nich nedokážeme odpojiť
04 - Modified: 2024-10-19 08:54:10 - Feat.: - Title: Každá prihlásená práca do Zlatého klinca mala byť podrobená dôslednej kritike. Už v agentúre
05 - Modified: 2024-09-30 11:21:05 - Feat.: - Title: Final Boss