StoryEditor

TV reklama: Najvyššie body získal Láskyplný piatoček

11.09.2023, 10:16

Kofole a Wiktor Leo Burnett to však nestačilo na postup do ročného finále. 

Cieľom bolo vytvoriť kampaň o láske, relevantnú pre súčasných mladých ľudí. Náš prieskum nám potvrdil, že Slováci a Česi majú na lásku málo času. Preto sme sa rozhodli jej pomôcť. V kampani sme zaviedli Láskyplný piatoček – aktivitu, v rámci ktorej komunikuje, že na to, aby láska nevyprchala, potrebuje plnohodnotný čas. To, že jej môžeme dodať bublinky hocikde a hocikedy, nám v TV a v online pripomenula trojica spotov.

Vizitka kampane: 

Kategória: Film – televízna reklama

Klient: Kofola Československo

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative director: Kristína Pavlendová, Štefan Andrejco, Peter Kačenka

Art director: Martina Mihálová

Strategy director: Dominika Múdra

Copywriter: Kristína Pavlendová

Account manager: Eva Kučerová, Andreas Imrich, Laura Chnapková

image

Roman Roj, Creative Director oh my DOT

Roman Roj

Creative Director
Oh my dot

Oceňujem jednoduché, ba až priamočiare prepojenie Kofoly s láskou, ktoré si z toho divák odnáša. Čo sa podarilo o niečo menej, je pomerne ťažkopádne napojenie messagu na aktivitu Láskyplný piatoček, najmä v spote s lanovkou. Sérii spotov tiež nepomáha fakt, že spot v dome s nábytkom je podstatne nápaditejší ako vlak či lanovka. Zaujímavá bola aj debata týkajúca sa toho, či naozaj práve mladí sú tí, ktorí nemajú na lásku čas.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 46% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-10-10 10:20:14 - Feat.: - Title: ČSOB novou kampaňou pokračuje v koncepte predstavovania smart sveta ich služieb 02 - Modified: 2025-10-08 09:42:18 - Feat.: - Title: Peter Ižo: Najväčší trend Zlatého klinca je špičková exekúcia, ale Bubliny odstrelili od zvyšku prác 03 - Modified: 2025-08-03 17:00:22 - Feat.: - Title: Sunday ADucation: Značky, ktoré na Slovensku robia svetový marketing & ako na brainstorming s ChatGPT 04 - Modified: 2025-08-01 09:10:30 - Feat.: - Title: Šťastie pramení zvnútra, hovorí Gemerka v kampani od Zaraguzy, o PR sa postarala Dynamic Relations 05 - Modified: 2025-07-10 12:18:20 - Feat.: - Title: Baumit International si vybral MullenLowe GGK. Slovenská agentúra zabezpečí kreatívu pre 21 krajín
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. november 2025 04:38