StoryEditor

Septembrové Hodnotenie Stratégií: Zažili sme aj „wow efekt“

04.10.2023, 13:46
Autor:
redred
  • Backstage zo septembrového Hodnotenia Stratégií píše výkonná riaditeľka Rady pre reklamu Eva Tiko Rajčáková. 
  • Agentúrou mesiaca sa stala MUW Saatchi & Saatchi. 
  • Top prácou mesiaca je Nezničiteľná vlajka od Free Andy pre Dúhový pride. 
  • Rekordérom hodnotenia zástáva práca OZ Vagus Ľudia, ktorých život nešetrí, už nemajú z čoho šetriť. 

Kompletné hodnotenie poroty nájdete v nasledujúcich článkoch: 

Vizuál: Ďalšia z kategórií, v ktorej dominoval Dúhový pride

Najlepším influencerom septembrového Hodnotenia je Vlado Voštinár

Nezničiteľná vlajka zabodovala aj v kategórii PR

Miestenky pre zážitky víťazia v Promo, activation and event: Porota ocenila ich autentickosť

Online film a video: Opäť zabodovali Najkrajšie zvuky pre Škodu

Media: Je to krásny, ľudský a veľkorysý nápad. Ale ten case film...

Film TV reklama: Skutočné pohodlie s WOW wifi je svieže a má super casting

Craft: Je to audiovizuálny skvost, a ešte aj pekne prepojený na produkt

Kampaň: Vyhrala jednoduchá, silná a mrazivá idea

OOH: Znova jasná dominancia "práce mesiaca september"

V každej z hodnotených kategórii sa tentoraz našlo niečo, čo treba určite vyzdvihnúť, a počas hodnotenia sa rozdávali aj tie vyššie známky. Takmer až „wow efekt“ sa dostavil pri práci od Free Andy, vytvorenej pre Dúhový pride.

Nezničiteľná vlajka, ktorá sa stala symbolom kampane, dokonale vystihuje posolstvo a reprezentuje hodnoty, za ktoré sa oplatí bojovať. Slušne, bez konfliktov, zbytočného pátosu, krásne – hrdo a nezničiteľne! Právom je to práca mesiaca, ktorá zabodovala v kategóriách kampaň aj PR.

Vyššie hodnotenou, hlavne v kategórii Media bola práca od This is Locco – Nové bývanie pre deti s rakovinou. Nápadom využiť Vlada Voštinára v jeho „prirodzenom prostredí“, kde hľadá nové bývanie, agentúra aj klient trafili klinček po hlavičke a kampaň určite nezapadne „len“ do kategórie ďalších reklám, ktoré žiadajú 2 percentá z daní. V kategórii Craft vyčnievala práca pre Škodovku – „Najkrajšie zvuky Slovenska“ od Wiktor Leo Burnett.

Áno, boli diskusie nad tým, či to nie je príliš dlhé, či je to dopozerateľné, či to chce byť imidžový alebo produktový spot. Vo výsledku sme sa však všetci zhodli na tom, že remeselne je to dobre a kvalitne odvedená robota.

01 - Modified: 2023-11-06 16:15:53 - Feat.: - Title: Zadávatelia a agentúry majú rozdielne pohľady. Občas zabúdame, na čo tu reklama vôbec je 02 - Modified: 2023-11-07 14:32:54 - Feat.: - Title: PR: Nešťastný timing, problematická práca, ktorá ešte viac polarizovala 03 - Modified: 2023-11-06 15:50:15 - Feat.: - Title: Celá porota zdieľa hodnoty "bratislavskej kaviarne", ale stúpiť na otlak polovici Slovenska je skôr provokácia ako propagácia 04 - Modified: 2023-11-07 15:21:29 - Feat.: - Title: Digital social media: Dominoval Orange, ale veľká diera do sveta to nebola 05 - Modified: 2023-11-06 13:34:31 - Feat.: - Title: Kategória Film - televízna reklama porotu tentokrát nezaujala
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. november 2023 00:22