Kompletné hodnotenie poroty nájdete v nasledujúcich článkoch:
Vizuál: Ďalšia z kategórií, v ktorej dominoval Dúhový pride
Najlepším influencerom septembrového Hodnotenia je Vlado Voštinár
Nezničiteľná vlajka zabodovala aj v kategórii PR
Miestenky pre zážitky víťazia v Promo, activation and event: Porota ocenila ich autentickosť
Online film a video: Opäť zabodovali Najkrajšie zvuky pre Škodu
Media: Je to krásny, ľudský a veľkorysý nápad. Ale ten case film...
Film TV reklama: Skutočné pohodlie s WOW wifi je svieže a má super casting
Craft: Je to audiovizuálny skvost, a ešte aj pekne prepojený na produkt
Kampaň: Vyhrala jednoduchá, silná a mrazivá idea
OOH: Znova jasná dominancia "práce mesiaca september"
V každej z hodnotených kategórii sa tentoraz našlo niečo, čo treba určite vyzdvihnúť, a počas hodnotenia sa rozdávali aj tie vyššie známky. Takmer až „wow efekt“ sa dostavil pri práci od Free Andy, vytvorenej pre Dúhový pride.
Nezničiteľná vlajka, ktorá sa stala symbolom kampane, dokonale vystihuje posolstvo a reprezentuje hodnoty, za ktoré sa oplatí bojovať. Slušne, bez konfliktov, zbytočného pátosu, krásne – hrdo a nezničiteľne! Právom je to práca mesiaca, ktorá zabodovala v kategóriách kampaň aj PR.
Vyššie hodnotenou, hlavne v kategórii Media bola práca od This is Locco – Nové bývanie pre deti s rakovinou. Nápadom využiť Vlada Voštinára v jeho „prirodzenom prostredí“, kde hľadá nové bývanie, agentúra aj klient trafili klinček po hlavičke a kampaň určite nezapadne „len“ do kategórie ďalších reklám, ktoré žiadajú 2 percentá z daní. V kategórii Craft vyčnievala práca pre Škodovku – „Najkrajšie zvuky Slovenska“ od Wiktor Leo Burnett.
Áno, boli diskusie nad tým, či to nie je príliš dlhé, či je to dopozerateľné, či to chce byť imidžový alebo produktový spot. Vo výsledku sme sa však všetci zhodli na tom, že remeselne je to dobre a kvalitne odvedená robota.