StoryEditorDigital social media: Dominoval Orange, ale veľká diera do sveta to nebola
V tejto kategórii sme opäť videli rozpor medzi hodnotením našich dvoch porôt.
Kým zadávateľom sa práca Orange páčila a dali jej v priemere 5,5 bodu, kreatívci reklamných age...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-07 14:32:54 - Feat.: 0 - Title: PR: Nešťastný timing, problematická práca, ktorá ešte viac polarizovala
02 - Modified: 2023-11-06 14:46:24 - Feat.: 0 - Title: Craft: Príťažlivé edukačné video? Je to možné, ak sa spojí THIS IS LOCCO a Kaufland
03 - Modified: 2023-11-06 16:15:53 - Feat.: 0 - Title: Zadávatelia a agentúry majú rozdielne pohľady. Občas zabúdame, na čo tu reklama vôbec je
04 - Modified: 2023-11-06 14:45:50 - Feat.: 0 - Title: Nevýslovne dobrá ponuka Hyundai: Je to veľmi podarená kampaň a skvelý insight, chváli porotca
01 - Modified: 2023-11-06 16:15:53 - Feat.: - Title: Zadávatelia a agentúry majú rozdielne pohľady. Občas zabúdame, na čo tu reklama vôbec je
02 - Modified: 2023-11-07 14:32:54 - Feat.: - Title: PR: Nešťastný timing, problematická práca, ktorá ešte viac polarizovala
03 - Modified: 2023-11-06 15:50:15 - Feat.: - Title: Celá porota zdieľa hodnoty "bratislavskej kaviarne", ale stúpiť na otlak polovici Slovenska je skôr provokácia ako propagácia
04 - Modified: 2023-11-06 13:34:31 - Feat.: - Title: Kategória Film - televízna reklama porotu tentokrát nezaujala
05 - Modified: 2023-11-06 14:46:24 - Feat.: - Title: Craft: Príťažlivé edukačné video? Je to možné, ak sa spojí THIS IS LOCCO a Kaufland