StoryEditorPR: Nešťastný timing, problematická práca, ktorá ešte viac polarizovala
Takto hodnotí porota vizuály pre DPOH z dielne Robera Slováka.
Porota októbrového Hodnotenia Stratégií strávila najviac času pri kategórii PR. O to prekvapivejšie, že do kategórie prišla iba jedna prihláška. Keď ju však zadávatelia aj kreatívci dostali na stôl a mali sa k nej vyjadriť, debatám nebolo konca.
O čo išlo?
Agentúra Róbert Slovák a jeho priatelia poslala svoju kontroverznú prácu Vitráž pre Divadlo Pavla Országha Hviezdoslava, ktorá v letných mesiacoch doslova pobúrila časť Slovenska. Ozvali sa proti nej politici a protestovalo sa pred divadlomm.
Viac sa tejto práci priamo s jej autorom venujeme v nasledujúcom podcaste:
Ale späť k hodnoteniu. Už pri kategóriách Vizuál a OOH začalo byť jasné, že porotcovia majú množstvo výhrad. V kategórii PR bola diskusia najostrejšia a body mizerné.
Možno prekvapivé, keďže PR výstupov a verejných debát bolo neúrekom.
Čo stálo v prihláške?
"Našou úlohou bolo odkomunikovať nový positioning divadla, ukázať aké hodnoty vyznáva a akým témam sa venuje. Všetko toto sme zobrazili formou vitráže, ktorá je typická pre budovu DPOH. Spontánne sme získali mediálny priestor v médiách relevantných pre cieľovú skupinu ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-07 14:32:54 - Feat.: 0 - Title: PR: Nešťastný timing, problematická práca, ktorá ešte viac polarizovala
02 - Modified: 2023-11-06 15:50:15 - Feat.: 0 - Title: Celá porota zdieľa hodnoty "bratislavskej kaviarne", ale stúpiť na otlak polovici Slovenska je skôr provokácia ako propagácia
03 - Modified: 2023-11-06 14:46:24 - Feat.: 0 - Title: Craft: Príťažlivé edukačné video? Je to možné, ak sa spojí THIS IS LOCCO a Kaufland
04 - Modified: 2023-11-06 16:15:53 - Feat.: 0 - Title: Zadávatelia a agentúry majú rozdielne pohľady. Občas zabúdame, na čo tu reklama vôbec je
05 - Modified: 2023-11-06 14:45:50 - Feat.: 0 - Title: Nevýslovne dobrá ponuka Hyundai: Je to veľmi podarená kampaň a skvelý insight, chváli porotca
06 - Modified: 2023-11-06 13:12:30 - Feat.: 0 - Title: Online film a video vyhrala práca s posolstvom, z ktorého mrazí
01 - Modified: 2023-11-06 16:15:53 - Feat.: - Title: Zadávatelia a agentúry majú rozdielne pohľady. Občas zabúdame, na čo tu reklama vôbec je
02 - Modified: 2023-11-06 15:50:15 - Feat.: - Title: Celá porota zdieľa hodnoty "bratislavskej kaviarne", ale stúpiť na otlak polovici Slovenska je skôr provokácia ako propagácia
03 - Modified: 2023-11-07 15:21:29 - Feat.: - Title: Digital social media: Dominoval Orange, ale veľká diera do sveta to nebola
04 - Modified: 2023-11-06 13:34:31 - Feat.: - Title: Kategória Film - televízna reklama porotu tentokrát nezaujala
05 - Modified: 2023-11-06 14:46:24 - Feat.: - Title: Craft: Príťažlivé edukačné video? Je to možné, ak sa spojí THIS IS LOCCO a Kaufland