StoryEditor

Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu

11.03.2024, 15:07

Vo februári súťažilo v tejto kategórii päť prác. Ani jedna nedosiahla výrazne pozitívne hodnotenie. 

Nakoniec najlepšie dopadla dvojka "susedských prípadov" od THIS IS LOCCO pre ich klienta Kaufland. 

Koncept „susedských prípadov“, striedanie interview room a akcie, komentujúceho voice overu a dialógov si ideálne vyžaduje väčšiu stopáž, prvý online spot mal preto vyše minúty. Napriek tomu sa nám do 40 sekúnd TV spotu podarilo vtesnať vtip, voice over aj samotnú inštruktáž.

Vizitka: 

Kategória: Film – televízna reklama

Klient: Kaufland

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative director: Juraj Kováč

Art director: Juraj Sapara

Strategy director: Juraj Kováč...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-07-19 10:21:44 - Feat.: - Title: Audio reklama: Zabodoval fresh spôsob, ako sa dostať k mladej cieľovke 02 - Modified: 2024-07-19 10:04:11 - Feat.: - Title: Médiá: Ďalší úspech MUW a Telekomu v júnovom Hodnotení Stratégií 03 - Modified: 2024-07-19 09:51:20 - Feat.: - Title: Vizuál: Hokej je Superb vyvolal v porote úsmevy 04 - Modified: 2024-07-19 08:44:34 - Feat.: - Title: Online film a video: Vyhrala podpora novinárom. Podľa poroty je to drzé a silné 05 - Modified: 2024-07-19 08:22:25 - Feat.: - Title: Film, tv reklama: Neminiem má milú slovnú hračku a príjemnú exekúciu, chváli porota
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. október 2024 17:36