StoryEditorVizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko
Štítky krajín, ktoré poznáme z letísk, agentúra pretvorila do kreatívneho vizuálu.
V kategórii vizuál sme v septembri videli 4 práce. Ani jedna nedostala nadpriemerné body. Najlepšie si nakoniec viedlo Prekvapko od Triadu.
V článku sa ešte dozviete, aký názor má na tento vizuál porota a aj to, ako si viedli ostatné prihlásené práce.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 82% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-16 12:23:31 - Feat.: 0 - Title: Digital Influencer marketing: Totálny triumf kampane Influendcérky
01 - Modified: 2024-10-16 14:46:21 - Feat.: - Title: Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii
02 - Modified: 2024-10-16 14:10:43 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu
03 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií
04 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky
05 - Modified: 2024-10-16 13:56:23 - Feat.: - Title: Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou