StoryEditor

Vizuál: Porotu septembrového Hodnotenia najviac zaujalo Prekvapko

16.10.2024, 14:37

Štítky krajín, ktoré poznáme z letísk, agentúra pretvorila do kreatívneho vizuálu. 

V kategórii vizuál sme v septembri videli 4 práce. Ani jedna nedostala nadpriemerné body. Najlepšie si nakoniec viedlo Prekvapko od Triadu. 

image

Prekvapko, TRIAD, 02

V článku sa ešte dozviete, aký názor má na tento vizuál porota a aj to, ako si viedli ostatné prihlásené práce. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 82% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-16 12:23:31 - Feat.: 0 - Title: Digital Influencer marketing: Totálny triumf kampane Influendcérky
01 - Modified: 2024-10-16 14:46:21 - Feat.: - Title: Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii 02 - Modified: 2024-10-16 14:10:43 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu 03 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií 04 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky 05 - Modified: 2024-10-16 13:56:23 - Feat.: - Title: Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. november 2024 22:25