Túto prácu hodnotila porota vo viacerých kategóriách a občas sa nevedela dohodnúť či sa jej páči alebo nie.
Ťažké detstvo plné drsných príbehov je odveký leitmotív všetkých raperov. Ešte viac to však sedí na úplne inú skupinu ľudí – malých onkologických pacientov. Nová kampaň je postavená na paralelách medzi dvoma svetmi. Namiesto detí, ktoré vychovala ulica, hovoríme o deťoc...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-10 08:11:11 - Feat.: - Title: Marcové Hodnotenie Stratégií: Bol to tak trošku roller coaster
02 - Modified: 2024-04-10 05:59:39 - Feat.: - Title: Najlepšou kampaňou je Destinácia domov
03 - Modified: 2024-04-09 14:06:10 - Feat.: - Title: Medzi online videami sme našli prácu mesiaca. Gratulujeme!
04 - Modified: 2024-04-09 13:33:08 - Feat.: - Title: Digital social media: Podržfľaška je milá sranda s virálnym potenciálom
05 - Modified: 2024-04-09 13:30:12 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je Mocná optika